Logo

Marketing MIX

Ariana Grande ambasadorką marki Swarovski

Mert Alas and Marcus Piggott for Swarovski

Swarovski łączy siły z Arianą Grande, która wcieli się w nową ambasadorką i twarz marki.To partnerstwo łączy dwie ikony popkultury i zostanie oficjalnie zaprezentowane w kampanii świątecznej w 2024 roku.

Nagrodzona Grammy piosenkarka, autorka tekstów i aktorka jest jedną z najlepiej zarabiających artystek na świecie, znaną z zapierających dech w piersiach występów i niesamowitego talentu wokalnego. Ariana jest także wpływową rzeczniczką inkluzywności i równości.

– Jestem szczęśliwa, że mogę być ambasadorką marki Swarovski. To zaszczyt reprezentować firmę, która podziela moją pasję do kreatywności, przesuwa granice wykraczające poza świat biżuterii i promuje wartości nieskrępowanego wyrażania siebie. Nie mogę się doczekać, aby wyruszyć w tę podróż i zainspirować innych do przyjęcia własnego, niepowtarzalnego blasku – skomentowała Ariana Grande.

– Charyzma i pozytywna energia Ariany Grande współgrają z ideą przynoszenia przez markę Swarovski radości i cieszę się, że dołączyła do nas jako Ambasadorka. Ariana jest genialną artystką, której kreatywność przejawia się w pisaniu piosenek i występach wokalnych, a także w jej osobistym stylu. Z niecierpliwością czekam na wspólne inspirujące kreatywne pole do działania – skomentowała Giovanna Engelbert, Globalna dyrektor kreatywna Swarovski.


Więcej newsów z branży TUTAJ.