Logo

Trade marketing

Kampania „Smaki nostalgii w Kauflandzie” rozszerza się na nowe touchpointy

Sieć handlowa Kaufland poszerza swoją kampanię „Smaki nostalgii” o nowe touchpointy – startuje kampania telewizyjna oraz konkurs w Social Mediach. Spot telewizyjny został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. Altavia Kamikaze + K2 odpowiada też za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje i cały obszar digital / Social Media.

Rozpoczynająca się właśnie kampania TV toczyć się będzie w kanałach ogólnodostępnych. Spot został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony.

Równolegle rusza dwutygodniowy konkurs w Social Mediach, za którego przygotowanie odpowiada również Altavia Kamikaze + K2 (m.in. za opracowanie koncepcji, zadania konkursowego, grafik a także za projekt i produkcję kompletów dresowych, będących nagrodami w konkursie). Konkurs potrwa do połowy sierpnia.

Zadaniem uczestników konkursu jest kreatywne opisanie swojej ulubionej „stylówki” z lat 90-tych, nagrodami są komplety dresów, nawiązujące do lat 90-tych i konceptu „Smaki nostalgii”. Konkurs toczy się na Instagramie i Facebooku.

Kampania „Smaki nostalgii w Kauflandzie” jest realizowana w oparciu o nowe pozycjonowanie i podejście do marki Kaufland jako „love brandu”. Wykorzystując ideę nostalgii, marka przypomina klasyki i trendy lat 90., do których lubią wracać milenialsi, pokazując również jak wyglądał świat tamtej dekady osobom z pokolenia Z.

Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii, jak również za kreacje kampanii i obszar digital / Social Media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.