Logo

Marketing MIX

PHD uruchamia „Ascension”, aby pomóc markom rozwijać się dzięki AI

Agencja PHD Worldwide, należąca do Omnicom Media Group, uruchomiła Ascension – generatywną publikację, która kompleksowo bada wpływ sztucznej inteligencji na branżę marketingową. Platforma dostarcza praktycznych informacji na temat tego, jak klienci i agencje mogą ewoluować swoje organizacje i oferty, aby efektywnie wykorzystać AI do napędzania wzrostu biznesu.

Szymon Kukanow, współtwórca Ascension i Chief Strategy Officer w PHD, podkreśla: – Tworząc platformę staraliśmy się uchwycić najnowsze osiągnięcia w dziedzinie AI i dostarczyć nową perspektywę na zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu. Publikacja identyfikuje możliwe bariery oraz korzyści płynące z tej bezprecedensowej rewolucji technologicznej. Ascension jest „co-pilotem” dla wszystkich chcących nadać nowy kształt swojej pracy w połączeniu z AI.

Perspektywa oparta na badaniach

Od początku swojej działalności PHD koncentruje się na badaniach nad trendami, które wspierają rozwój marek i marketerów. Po serii publikacji takich jak Sentience, Merge, Overthrow i ostatniej Shift, nadszedł czas na najnowszą poświęconą AI – „Ascension”.

„Ascension” powstała na podstawie badań przeprowadzonych we współpracy z WARC wśród 700 globalnych senior marketerów i ekspertów agencji oraz została wzbogacona o perspektywy liderów branży i ekspertów. To pierwsza generatywna publikacja PHD, która ewoluuje wraz z globalnymi zmianami i bada, jak sztuczna inteligencja przekształci marketing w trzech fazach: eksperymentowania (2024-2026), przyspieszenia (2026-2028) i wzrostu (2028-2030). Analizuje, w jaki sposób AI zmieni nasze myślenie o marketingu i jego realizację, badając obecnie stosowane funkcje kierownicze oraz te, które mogą zostać zastąpione przez generatywną AI. Uwzględnia również konsekwencje tych działań oraz wpływ na rolę poszczególnych osób w organizacjach.

– Jestem dumna, że Szymon Kukanow został zaproszony do współtworzenia Ascension. To wyróżnienie podkreśla siłę i innowacyjność strategicznego warsztatu polskiego oddziału PHD pod jego zwierzchnictwem – mówi Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Poland i dodaje: – Obecność polskiego nazwiska wśród autorów, obok takich wizjonerów jak Mark Holden czy Guy Marks, to nie tylko ogromny zaszczyt, ale również wyraźne odzwierciedlenie nowej misji PHD „Intelligence. Connected.” – łączenia niezwykłych talentów, narzędzi, technologii i danych w jednym spójnym ekosystemie. Teraz obejmuje on także sztuczną inteligencję, co daje nam i naszym klientom niespotykane wcześniej możliwości.

„Ascension” dołącza do biblioteki przywództwa myślowego PHD, która obejmuje już siedem książek badających kluczowe zmiany ostatniej dekady. Aby uzyskać więcej informacji należy odwiedzić dedykowaną stronę Ascension.


Więcej newsów z branży TUTAJ.