Logo

Trade marketing

Lidl Polska uruchamia ogólnopolską zbiórkę dla osób poszkodowanych w powodzi

W obliczu klęski żywiołowej spowodowanej powodzią i trudnej sytuacji, w której znalazło się wielu mieszkańców południowej części kraju, sieć Lidl Polska włącza się w pomoc potrzebującym.

We wszystkich sklepach Lidl zostały uruchomione zbiórki artykułów dla mieszkańców terenów dotkniętych powodzią. Zbierana będzie przede wszystkim żywność o długim terminie przydatności do spożycia oraz woda pitna. W sklepach zostaną wydzielone specjalne kosze, do których będzie można oddawać produkty.

– Lidl Polska jest firmą społecznie odpowiedzialną, działającą w oparciu o strategię CSR. W ramach szybkiej odpowiedzi na krytyczną sytuację powodziową już w weekend zorganizowaliśmy pomoc dla mieszkańców Jeleniej Góry, Głuchołaz oraz gminy Kłodzko, a także strażaków w Prudniku i Legnicy. Teraz, w ramach kolejnego etapu naszych działań, zachęcamy klientów, by w każdym z ponad 900 sklepów włączyli się do zbiórki produktów na rzecz poszkodowanych – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Już wcześniej do mieszkańców Jeleniej Góry, Głuchołaz oraz gminy Kłodzko skierowano tiry z paletami żywności, wody pitnej oraz środkami higienicznymi. Wśród przekazywanych artykułów znalazły się m.in. woda, pieczywo, konserwy, kabanosy, kasza, ryż, makarony oraz słodycze dla dzieci. Kontynuowane jest także wsparcie strażaków w Prudniku i Legnicy. Lidl Polska monitoruje też na bieżąco sytuację powodziową i jest w stałym kontakcie z przedstawicielami władz samorządowych.

Partnerami zbiórki są Caritas Polska i Federacja Polskich Banków Żywności.


Więcej newsów z branży TUTAJ.