W ramach projektu realizowanego dla marki wspólnie z BusinessFactory, zespół agencji OBTK odpowiada za organizację konkursu dla konsumentów, tworzenie treści, zakup i optymalizację emisji reklamowych na Facebooku i Instagramie, współpracę z influencerami. Celem społecznym kampanii jest edukacja zdrowotna oraz zachęcenie Polaków do zmiany nawyków żywieniowych i starań o obniżenie cholesterolu. Inicjatorem kampanii jest marka margaryny funkcjonalnej Optima Cardio.
Kampania Optima Cardio „Idź za głosem serca” zachęca uczestników do aktywnego dbania o zdrowie, jednocześnie oferując szansę na atrakcyjne nagrody. Zainteresowani mogą wziąć udział w konkursie, zgłaszając swoją chęć udziału i obniżenia poziomu cholesterolu na dedykowanej stronie. Wybrani uczestnicy projektu będą, pod opieką dietetyka wdrażać nawyki żywieniowe i dotyczące aktywności sportowej. Kampania potrwa do końca roku. Na trójkę zwycięzców czekają nagrody pieniężne o wartości 10 000 zł.
Szczegóły dotyczące akcji, zasady uczestnictwa oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie kampanii.
Więcej newsów z branży TUTAJ.