Logo

Marketing MIX

Hybrid Academy – bezpłatna platforma dla zainteresowanych marketingiem internetowym

Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.

tam

Dla kogo jest Hybrid Academy?

Webinary są skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności i lepiej orientować się w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Hybrid Academy dostarcza praktyczne narzędzia i wiedzę, które wspomogą uczestników w codziennych obowiązkach.

Regularna dawka wiedzy

Webinary będą odbywać się raz w miesiącu. Każde spotkanie będzie okazją, aby lepiej zrozumieć zagadnienia z najważniejszych obszarów marketingu. Hybrid Academy podejmuje tematy takie jak: wykorzystanie AI do personalizacji reklam, optymalizacja kampanii reklamowych dla e-commerce czy rola kontekstu w budowaniu silnej marki. Program stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania, które codziennie pojawiają się na drodze marketingowców. Spotkania poprowadzą doświadczeni praktycy, którzy na co dzień współpracują z międzynarodowymi markami.

hybrid academy

Start już 2 października

Pierwszy z serii bezpłatnych webinarów odbędzie się 2 października o 10:00. Tematem spotkania będą strategie e-commerce na Black Week i Cyber Monday. Biorąc udział w spotkaniu będzie można dowiedzieć się:
• jaką rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży odgrywa Black Friday,
• jakie wyzwania, związane z pozyskiwaniem wartościowego ruchu, stoją przed e-commerce w gorącym okresie promocji Black Friday,
• jakie elementy marketingu odgrywają w tym czasie najważniejszą rolę aby sprzedaż była większa,
• dlaczego wygrywają ci, którzy pierwsi sięgają po najnowsze technologie i AI.

Plan webinaru:

1. Czy wszystko wszędzie naraz?

Krótki przegląd trendów związanych z Black Friday i gorączką przedświątecznych zakupów.

2. Duży ruch czy wartościowy ruch?

Promocja i konwersja vs ranga klienta. Jak zrozumienie klienta i precyzja targetowania przekładają się na sprzedaż.

3. Czy Black Week to czas na wsparcie online-to-offline?

Jak integracja kanałów może wspomóc sprzedaż w tym okresie.

4. Jak wykorzystać wiedzę o kliencie do tworzenia spersonalizowanych ofert?

Znaczenie personalizacji w budowaniu wartościowego ruchu.

5. Rola AI w optymalizacji ruchu w e-commerce.

Przykłady innowacyjnych rozwiązań opartych na algorytmach sztucznej inteligencji, które wyróżnią firmę wśród konkurencji.

Webinar poprowadzą doświadczeni specjaliści:

Agnieszka Dziedzic – zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała swoim doświadczeniem między innymi Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Posiada dogłębną znajomość procesów związanych z budową i rozwojem projektów ecommerce. Obszary jej zainteresowań obejmują również najnowsze trendy związane ze sztuczną inteligencją, które starannie śledzi i wdraża. Jest prelegentką podczas eventów e-commerce. Uczestniczy w projektach edukacyjnych związanych z najnowszymi trendami w digital marketingu.

Przemysław Symonides – z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup’ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.

Jak wziąć udział?

Platforma jest całkowicie bezpłatna. Aby dołączyć do webinarów Hybrid Academy, wystarczy wypełnić formularz na stronie. Można również zapisać się do newslettera, aby być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży marketingowej.


Więcej newsów z branży TUTAJ.