–
Zapach to subtelny, ale skuteczny nośnik komunikacji – przemawia do podświadomości, wywołuje określone skojarzenia, aktywuje emocje. Właściwa kompozycja zapachowa wspiera proces decyzyjny i tworzy pożądaną atmosferę wokół marki, kierując uwagę odbiorów na takie wartości, jak prestiż, jakość produktów czy dobrostan. Aromamarketing, który kiedyś był domeną wyłącznie marek premium, dziś otwiera swoje możliwości przed firmami dysponującymi mniejszymi budżetami na finansowanie multisensorycznych działań promocyjnych. A dzięki takim markom, jak The Alloy, czerpanie z benefitów aromatyzacji jest dziś na wyciągnięcie ręki.
Personalizowane perfumy do pomieszczeń The Alloy zostały stworzone w standardzie perfumiarskim i w podstawowej ofercie występują w sześciu starannie wyselekcjonowanych kompozycjach zapachowych. W kolekcji obejmującej całą gamę olfaktorycznych doznań znajdziemy Lekkość, Energię, Rozkosz, Balans, Czułość i Synergię, propozycje idealnie trafiające w potrzeby marek poszukujących wyjątkowych sposobów na podkreślenie własnej indywidualności. Produkty występują w pojemnościach 50 i 100 ml oraz w ekskluzywnym zestawie 100 + 100 ml z zapasem uzupełniającym.
Zapachy The Alloy przypominają o tym, jak ważne w życiu są drobne przyjemności. W ich DNA znajdziemy troskę o codzienny nastrój, która stała się motywem przewodnim dla całej kolekcji. Dbałość o dobrostan przejawia się również w bezpiecznym składzie produktów, w których nie znajdziemy szkodliwych substancji, takich jak ftalany czy parabeny. Perfumy zostały opracowane na w pełni ekologicznej bazie, która spełnia restrykcyjne standardy w kwestii bezpieczeństwa produktów tej kategorii.
Inspirowane nurtem slow life zapachy The Alloy są kwintesencją długotrwałej przyjemności, co potwierdza się w trwałości perfum w pojedynczym dyfuzorze. W zależności od wybranej pojemności aromat unosi się w powietrzu od 4 do 8 tygodni, a zestaw z uzupełniaczem pozwala cieszyć się ulubioną kompozycją przez kolejne tygodnie.
Produkty The Alloy przemawiają nie tylko do zmysłu węchu. Szerokie możliwości w kwestii personalizacji obejmujące etykietę, opakowanie, a nawet barwę perfum, którą można dostosować do kolorów identyfikacji wizualnej marki, pozwalają puścić wodze twórczej fantazji. Adaptacja bazowych produktów do własnych potrzeb umożliwia tworzenie wyjątkowych, uszlachetnianych i brandowanych własnym logo dyfuzorów, które nie wymagają uruchamiania kosztownej linii produkcyjnej.
Personalizacja produktów The Alloy została dobrze przemyślana również na poziomie opakowania. Standardowe pudełko produktowe można zamienić na przyjazną dla środowiska wersję wykonaną z papierów ekologicznych z certyfikatem FSC, barwioną naturalnymi pigmentami. W ręce marek poszukujących upominku firmowego z górnej półki the Alloy oddaje zestaw perfum w opakowaniu z oprawy twardej, które podnosi rangę produktu do kategorii premium, a efekt ten dodatkowo potęguje czarny flakon z nadrukiem bezpośrednio na szkle.
Oprócz podstawowej kolekcji produktów The Alloy w ofercie znajdziemy również limitowane kompozycje inspirowane świątecznymi zapachami, które będą doskonałym wyborem dla marek zainteresowanych budowaniem własnego wizerunku na bazie kulturowo zakodowanych profili zapachowych kojarzonych z konkretnym świętem lub czasem w roku.
Firmowy podarunek pachnący grzanym winem lub korzennymi przyprawami to pewny sposób na zaznaczenie swojej obecności na sensualnej mapie świątecznych skojarzeń. W doborze kompozycji zapachowej najlepiej oddającej ducha marki i świąt pomogą próbki, które można bezpłatnie zamówić na stronie internetowej, gdzie znajduje się również pełna oferta produktów dostępnych w tegorocznej świątecznej kolekcji limitowanej.
Więcej informacji: The Alloy, www.thealloy.pl, info@thealloy.pl.
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.