tam
Marka Hortex jest obecna na polskich stołach już od 80 lat. Towarzyszy Polakom w czasie codziennych posiłków, szkoły, studiów, pracy, przyjęć okolicznościowych, wycieczek i innych aktywności. Polska marka wierna jest swoim sprawdzonym recepturom, ale wciąż szuka też nowych smaków i odpowiedzi na zapotrzebowanie odbiorców i odbiorczyń. Marka Hortex w swojej ofercie ma nie tylko soki i smoothies, ale także mrożonki (w tym pizza, lody).
W 2024 roku marka świętuje swoją okrągłą rocznicą, stąd pomysł na pokazanie się w nowym, filmowym kontekście.
– Pomysł wspierania polskiej kultury powstał podczas badania historii marki Hortex. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że produkty naszej marki są obecne na polskich stołach od 80 lat. W związku z tym czujemy się w obowiązku wspierać polską kulturę. W tym roku dopiero zaczynamy. Zostaliśmy patronami trzech festiwali filmowych, a także rozdania nagród Telekamery – powiedziała Agata Bonikowska, Prezes Zarządu Polski Ogród, Grupa Hortex.
Celem działań marki Hortex w 2024 roku jest pojawienie się na wszystkich ważnych wydarzeniach filmowych w kraju. Wspierać kulturę można na wiele różnych sposobów. Marka postawiła na docenienie młodych twórców, którzy aktywnie tworzą kulturę filmową w Polsce.
Celem było także promowanie zdrowych przekąsek. Na festiwalach uczestniczki i uczestnicy a także twórczynie i twórcy filmowy mogli częstować się zdrowymi sokami i smoothies bez cukru.
Marka Hortex razem z agencjami Fuse (Grupa OMD), ASAP & ASAP i More Bananas zaznaczyła swoją obecność na najważniejszych wydarzeniach filmowych w kraju. Specjalnie na tę okazję marka przygotowała 4 klipy, które pojawiały się przed seansami filmowymi a także na festiwalowych galach rozdania nagród.
Tak na filmową ucztę zapraszała marka:
● Hortex – Smakuj kino kawałek po kawałku
● Hortex – Zjadłeś zęby na kinie? Smacznego!
● Hortex – Smakuj polską klasykę na ostro
● Hortex – Kino smakuje lepiej, gdy wokół same gwiazdy
Marka Hortex była partnerem Konkursu Perspektywy, a także przestrzeni spotkań twórców z publicznością. Podczas 25 paneli dyskusyjnych w tej strefie uczestnicy mieli przyjemność delektowania się sokami i smoothies dostępnymi w lodówkach.
W strefie Hortex a także w kilku innych lokalizacjach dostępnych dla osób uczestniczących w festiwalu marka rozdała ponad 6,5 tysiąca soków i smoothies.
Marka sfinansowała także nagrodę pozaregulaminową za świeże spojrzenie w polskim kinie. 27 września podczas Młodej Gali Agata Bonikowska – Prezes Polskiego Ogrodu oraz Maciej Magnuszewski – Dyrektor Generalny i Prezesem Zarządu Hortex Sp. z o. o wręczyli nagrodę Monice Majorek za film „Innego jutra nie będzie”. Poza nagrodą finansową twórczyni otrzymała roczny zapas produktów marki.
– Festiwal Polskich Filmów Fabularnych to dla Hortex szansa na pokazanie produktów w nieco innym kontekście. To także możliwość wsparcia polskiej kultury, a także po prostu… dobra zabawa! Jesteśmy pod wrażeniem dużych emocji jakie towarzyszyły m.in Gali Młodych Talentów i tego jak mocno artyści reagowali na wyróżnienia w poszczególnych kategoriach. Bardzo nas cieszy, że marka Hortex mogła uczestniczyć w tym wydarzeniu i wręczyć jedną z pozaregulaminowych nagród – mówi Maciej Magnuszewski, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Hortex.
W trakcie 10 dni festiwalu uczestnicy mogli zobaczyć 84 filmy pełnometrażowe oraz 58 krótkometrażowych. W programie pojawiło się aż 46 premier filmowych, w tym 26 światowych i 20 polskich! Klimat festiwalowy stworzyły spotkania (te planowane i spontaniczne) z twórcami, artystami i artystkami, a także miłośnikami kina.
Prawie 3000 gości zaproszonych na uroczyste gale rozdania nagród i projekcje specjalnych filmów mogło zasmakować tradycyjnych soków i nowych smoothies bez cukru Hortex.
Marka ufundowała także jedną z nagród w konkursie 1-2 dla filmu „W DOBREJ WIERZE”, reż. Frauke Lodders.
Marka Hortex pojawiła się także na Telekamerach, a niedługo zobaczyć ją będzie można na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym EnergaCAMERIMAGE w Toruniu, którego przewodniczącą jury jest Cate Blanchet.
Marka Hortex pojawiła się na dużym ekranie, a także mocniej zapadła w pamięć wszystkim miłośniczkom i miłośnikom kina. Jak to wygląda w liczbach?
● 4 wydarzenia filmowe;
● 17 hostess promujących produkty marki Hortex;
● 5254 soków i 3750 smoothies Hortex zostało rozdanych na wszystkich wydarzeniach filmowych;
● 4 rozdane nagrody dla twórczyń i twórców filmowych;
● Niezliczona ilość projekcji Hortexowych klipów na dużym ekranie.
Monika Jagnieża
Młodszy kierownik marki Hortex
Od ponad 2 lat pracuje w marketingu dla marki Hortex. Jest odpowiedzialna za segment głównie dań gotowych oraz finger foods. Od niedawna również, przejęła pod swój skrzydła kanał HoReCa, który jest bliski jej sercu i wcześniejszemu doświadczeniu zawodowym.
Więcej newsów z branży TUTAJ.