Logo

Trade marketing

Westfield: jak synergia wydarzeń buduje globalne zaangażowanie klientów?

Westfield Days oraz Westfield Good Festival to dwa wyjątkowe wydarzenia, które już na stałe wpisały się w kalendarz działań marketingowych centrów handlowych Westfield na całym świecie. Dzięki globalnemu zasięgowi marki i wspólnym działaniom wewnętrznego działu marketingu oraz agencji Westfield Rise, tegoroczne eventy w Polsce po raz kolejny przyciągnęły tysiące odwiedzających do Westfield Arkadia i Westfield Mokotów.

Charakterystyczne czerwone logo to znak rozpoznawczy najpopularniejszych centrów handlowych na świecie, takich jak Westfield London, Westfield Mall of Netherlands czy Westfield Forum des Halles. Cechą charakterystyczną marki Westfield jest to, że klienci w każdym z obiektów mogą liczyć na tą samą najwyższą jakość usług, wyjątkowe doświadczenia zakupowe, a także najnowocześniejsze, flagowe koncepty znanych i lubianych marek.

Nie inaczej jest z wydarzeniami, które marka Westfield organizuje we wszystkich swoich centrach handlowych na świecie.

– Klienci odwiedzając każdy z obiektów Westfield, bez względu na to czy jest to Paryż, Londyn, czy Warszawa, mają możliwość wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach, a także wejścia w unikalne interakcje z uczestniczącymi w nich markami. To ogromny atut dla każdego centrum Westfield, w tym Westfield Arkadii, że możemy wykorzystywać globalne inicjatywy i czerpać z doświadczeń obiektów w innych krajach. Między innymi dzięki tej synergii wydarzenia brandowane marką Westfield przyciągają tak wielu klientów, budując ich zaangażowanie i lojalność – mówi Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.

westfield

Wydarzenia sygnowane marką Westfield odbywają się dwa razy w roku, na wiosnę organizowany jest Westfield Good Festival, który skupia się wokół tematyki zrównoważonego rozwoju, świadomych zakupów i działań na rzecz lokalnych społeczności. Jesienią odbywają się za to Westfield Days – święto nowych trendów, mody, lifestylu jak i technologicznych nowości. W tym roku wydarzenie odbyło się we wrześniu w Westfield Mokotów, a w październiku w Westfield Arkadia.

– Dzięki takim wydarzeniom jak Westfield Good Festival czy Westfield Days, zarówno Westfield Mokotów, jak i obecne u nas marki mogą zaoferować swoim klientom znacznie więcej niż tylko zakupy. Poprzez tworzenie wyjątkowych stref eventowych, ze specjalnie zaaranżowanymi przestrzeniami dla marek, umożliwiamy klientom interakcję z nimi, poznanie ich filozofii i doświadczenie tego, co oferują w sposób wykraczający poza przestrzeń ich sklepu. Taka integracja doświadczeń pozwala nam odpowiadać na nowe potrzeby klientów, którzy szukają wyjątkowych doświadczeń łączących świat offline i online – dodaje Izabela Wójcik, General Manager Westfield Mokotów.

W tym roku w obu centrach Westfield w Polsce w wydarzeniach sygnowanych marką Westfield udział wzięło ponad 25 marek, między innymi Vogue Polska, WWF, Ubrania do Oddania, Uniqlo, Soda Stream, T-Mobile, RTV Euro AGD, Fluff, Elementy, czy dostępne w drogeriach Hebe Gosh i Lumene.

W tworzenie kampanii dla marek podczas wydarzeń w centrach Westfield zaangażowana jest wewnętrzna agencja mediowo-eventowa – Westfield Rise. Agencja powstała w 2022 roku jako odpowiedź na zmiany zachodzące na rynku retail z jednej strony i oczekiwania partnerów biznesowych Westfield z drugiej.

– Dzięki współpracy z naszą agencją Westfield Rise, zarówno najemcy obecni w centrach handlowych, jak i marki, których w naszych obiektach nie ma, mogą korzystać z potencjału marki Westfield i w ten sposób wchodzić w interakcje z klientami. Oferta Westfield Rise stanowi doskonałą platformę wspierającą sprzedaż i zwiększającą rozpoznawalność marek – mówi Agata Jukowska, Deputy Head of Westfield Rise Poland.

– Obecność aż dwóch centrów Westfield w Polsce dodaje mocy temu oddziaływaniu, co pozwala nam podwoić siłę promocji i jeszcze efektywniej docierać do odbiorców w obu centrach handlowych Westfield – dodaje.


Więcej newsów z branży TUTAJ.