Event stał się inspirującym spotkaniem, które połączyło historię z przyszłością, ukazując wartości, którymi kieruje się firma. Od 135 lat pasja, zaufanie, innowacyjność i jakość definiują Schülke jako lidera w dziedzinie antyseptyki i dezynfekcji. Dzięki nowoczesnym technologiom firma podnosi standardy bezpieczeństwa w medycynie oraz w profilaktyce zdrowotnej.
– Zorganizowanie tego wydarzenia było dla nas wyjątkową okazją do uczczenia naszych wieloletnich osiągnięć oraz zaprezentowania przyszłych działań, które mają na celu jeszcze głębsze zaangażowanie w edukację i wsparcie środowiska medycznego – powiedziała Małgorzata Niklewska, Marketing & Medical Affair Director w Schülke.
Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję zapoznać się z historią oraz przyszłością produktów Schülke, a także wysłuchać wystąpień ekspertów branżowych.
Wieczorna część wydarzenia miała charakter jubileuszowy. Gościem specjalnym był Mateusz Kusznierewicz, który wygłosił inspirujący wykład na temat równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz znaczenia dbania o zdrowie.
– Organizacja jubileuszu Schülke to dla nas coś więcej niż realizacja wydarzenia – to zaproszenie uczestników do unikatowej podróży, w której historia spotyka się z nowoczesnością. Zadbaliśmy o każdy etap ich doświadczenia, od momentu przekroczenia progu sali konferencyjnej po wieczorną część jubileuszową. Wierzymy, że takie przemyślane i dopracowane w każdym detalu wydarzenia pozwalają uczestnikom nie tylko zdobyć wiedzę, ale także poczuć emocje, które na długo pozostają w pamięci – mówi Wioleta Cała, Senior Event Manager w Creative Brand Stories.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za pełne spektrum działań związanych z organizacją wydarzenia, w tym strategię, koncepcję, kreację, produkcję i realizację.
Więcej newsów z branży TUTAJ.