Aby poznać ukryty kod, należało rozjaśnić ekran swojego urządzenia do momentu, aż na grafice pojawi się napis „Light Friday”. Inspiracją do tej formy aktywacji były codzienne obserwacje – szybko zapadający zmrok sprawia, że po godzinie 15:30 ludzie coraz chętniej oddają się domowej rozrywce. W czasach, gdy social media są zdominowane przez ciemne kreacje związane z Black Friday, Plej postanowił „rozjaśnić” tę przestrzeń.
– Zależało nam na tym, żeby ludzie zabawili się zwyczajną funkcją smartfona. Stworzyłyśmy akcję, która sama w sobie była już rozrywką. To kreatywne podejście do Black Friday wyróżniło się spośród podobnych komunikatów i pokazało, że zawsze warto być blisko naszych codziennych doświadczeń. Nawet jeśli są to pozornie błahe rzeczy, takie jak dokuczliwie długie, jesienne wieczory – mówią Sylwia Dąbrowska i Teresa Rygiel, team kreatywny w Plej.
Na reakcje fanów nie trzeba było długo czekać – szybko wypatrzyli hasło i sięgnęli po nagrody, wykazując się nie tylko zaangażowaniem, ale i błyskotliwością.
Akcja „Light Friday” to kolejny dowód na to, że kreatywność połączona ze zrozumieniem potrzeb odbiorców może prowadzić do ciekawych i angażujących rozwiązań w kampaniach marketingowych.
Więcej newsów z branży TUTAJ.