Numer otwiera wywiad z Maciejem Stygarem z Trendfactory – firmy, dla której 2024 rok był przełomowy na polskim rynku promocyjnym. Czas podsumowań to także okazja do świętowania jubileuszy. Na kolejnych stronach magazynu można znaleźć wspomnienia biznesowej drogi spisane w rozmowach z licznymi przedstawicielami branży reklamy. Początek nowego roku to doskonała okazja do pierwszych podsumowań oraz spojrzeń w przyszłość. W tym numerze przyjrzymy się minionym osiągnięciom, a także zaprezentujemy prognozy na nadchodzące miesiące, analizując, co może przynieść rynek, i jakie wyzwania oraz możliwości przed nami stoją.
Na łamy magazynu zaproszono także przedstawicieli największych marek i firm, z którymi przeprowadzono rozmowy o mijającym roku i rozwoju. Tym razem to przedstawiciele takich brandów, jak: Milka, Jeżyki, DOVE czy Phlov by Anna Lewandowska. Jak w każdym numerze – jedna rozmowa poświęcona jest instytucji, która czyni wiele dobrego w naszym społeczeństwie. W tym numerze to Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, organizacja pozarządowa, która kompleksowo zajmuje się problematyką przemocy wobec dzieci.
Nie zabrakło inspiracji w reklamie POS, eksperckich felietonów w zakresie marketingu, eventów, marketingu online i nowości z segmentu artykułów promocyjnych. Kto szuka więcej inspiracji marketingowych, ten koniecznie musi zajrzeć do katalogu targowego, no i oczywiście pojawić się na kolejnej edycji targów PROMO SHOW w EXPO XXI Warszawa już 29-30 stycznia. W tym momencie na targach swoją obecność potwierdziło już blisko 300 wystawców.
Trwa bezpłatna rejestracja na to wydarzenie TUTAJ.
Najnowsze wydanie magazynu można pobrać TUTAJ.