Nespresso rozpoczyna 2025 rok z prawdziwym rozmachem. Na ekranie ponownie pojawi się nikt inny, jak sam George Clooney, globalny ambasador marki, który tym razem wcieli się w rolę dociekliwego „Detektywa George’a”. W tej intrygującej, pełnej humoru i znakomitych gwiazd kampanii, towarzyszą mu: Eva Longoria, Camille Cottin oraz Kim Go Eun, wspólnie tworząc prawdziwie filmowy klimat kryminalnej zagadki. Ten przepięknie nakręcony i klimatyczny spot to nie tylko fascynująca gra detektywistyczna, ale przede wszystkim zaproszenie do odnalezienia najcenniejszego skarbu — niezapomnianego smaku świeżej kawy Nespresso.
Lekki, lecz trzymający w napięciu film przenosi widzów na pokład luksusowego pociągu. Elegancka dziedziczka, w którą wciela się Camille Cottin, zgłasza tajemniczą kradzież diamentów. Jak się okazuje zaginionym przedmiotem, nie jest jej kosztowna biżuteria, a drogocenne kawa Nespresso. Na szczęście Detektyw George jest gotów rozwiązać tę zagadkę, odkrywając kolejne tropy i podejrzanych, co prowadzi go, wprost do kuchni pociągu. Kto stoi za tym zuchwałym występkiem? Czy to Eva Longoria jako Szefowa Kuchni? A może Kim Go Eun w roli Sous-Chef kryje jakiś sekret?
Reklama pełna jest zaskakujących zwrotów akcji, które zachęcają widzów do wspólnego rozwiązywania zagadki z Detektywem George’em. Spot przeplata komedię z wyrafinowaną elegancją i czarem, które są znakiem rozpoznawczym marki Nespresso. Kampania zaprasza do kuszącego świata, w którym każda filiżanka kawy to ekscytująca podróż pełna niezapomnianego smaku.
Reklama zadebiutowała globalnie 15 stycznia i z pewnością przyciągnie uwagę zarówno miłośników kawy, jak i wyjątkowej fabuły. Kontynuacją urzekającego spotu telewizyjnego, będzie szereg działań prowadzanych online, w mediach społecznościowych oraz w butikach przez cały 2025 rok.
Podczas pracy na planie, George Clooney podzielił się swoimi wrażeniami: – Każda współpraca z Nespresso jest wyjątkowa, a tym razem było szczególnie zabawnie dzięki świetnemu scenariuszowi i wspaniałej obsadzie. Choć znamy się z Evą Longorią od lat, to była nasza pierwsza okazja do wspólnej pracy. Wspólnie z Kim stworzyły idealny kulinarny duet, starający się mnie przechytrzyć. Ich energia była niezwykła, a współpraca na planie bezbłędna. Camille, jak zawsze, wniosła do swojej roli wyjątkową elegancję, która doskonale pasowała do postaci.
Eva Longoria dodała:– Kampanie Nespresso zdobyły status kultowych, głównie dzięki obsadzie, dlatego jestem zachwycona, że jestem częścią tej rodziny. Praca na planie była świetną zabawą – głównie z uwagi na lekki, pełen humoru scenariusz i doskonałą atmosferę, którą wspólnie stworzyliśmy. Mimo że znamy się z George’em od dawna, to nasz pierwszy wspólny projekt, a praca z nim, Camille i Kim była prawdziwą przyjemnością.
Komentując swój powrót do Nespresso, Camille Cottin powiedziała: – To ogromna radość ponownie spotkać się z George’em Clooneyem i być częścią nowej kampanii Nespresso. Praca z nim, w towarzystwie dwóch niezwykle utalentowanych kobiet, na planie zbudowanym w ikonicznych studiach Cinecittà w Rzymie, była naprawdę zabawna. Świetnie się bawiłam z całą ekipą.
– Wielką dumą napawa mnie udział w tej globalnej kampanii – podkreśliła Kim Go Eun i dodała: – Praca z tak wspaniałą obsadą była czystą przyjemnością i bawiliśmy się świetnie realizując scenariusz. Próba oszukania Detektywa George’a była zdecydowanie kulminacyjnym momentem! Śmiech towarzyszył nam zarówno na planie, jak i poza nim. Współpraca z Nespresso zawsze była przyjemnością, a to doświadczenie było naprawdę wyjątkowe.
Więcej newsów z branży TUTAJ.