Avon kontynuuje swoją strategię wielokanałową, oferując klientom ulubione kosmetyki tam, gdzie najchętniej robią zakupy. Właśnie dlatego nawiązał współpracę z modową marką Sinsay, tworząc limitowaną, relaksującą i designerską linię 9 kosmetyków do ciała.
– Współpraca z Sinsay to połączenie dwóch wyjątkowych marek, która dodatkowo stanowi dla nas niezwykle ekscytujący krok w rozwoju strategii wielokanałowej. Dzięki niej możemy dotrzeć do młodych konsumentów, którzy cenią zarówno jakość, jak i najnowsze trendy. Kolekcja „I Lavender You” łączy naszą wiedzę i doświadczenie w tworzeniu kosmetyków z unikalnym podejściem Sinsay do mody. Wierzymy, że ta limitowana linia produktów nie tylko zaspokoi potrzeby naszych klientów, ale także pozwoli zaistnieć marce wśród nowych konsumentów i zainspiruje ich do dalszych zakupów u Konsultantek Avon.– mówi Daniel Przemęcki, szef marketingu Avon Cosmetics Polska.
Wywiad z Agnieszka Isą – Dyrektor Generalną AVON Cosmetics Polska do przeczytania–>tutaj.
Więcej newsów z branży TUTAJ.