Kampania ma zasięg ogólnopolski i wykorzystuje szeroki wachlarz kanałów medialnych, zarówno digitalowych, takich jak media społecznościowe, działania z influencerami, platformy VOD, YouTube, Digital Out-Of-Home, jak i tradycyjnych, w tym nośniki Outdoor w kluczowych lokalizacjach w całej Polsce, stacje radiowe oraz naklejki w wybranych siłowniach. Dzięki zróżnicowanym formatom dociera do szerokiej grupy odbiorców, zachęcając do rozpoczęcia nowego roku od zdrowych wyborów.
W kampanii pokazane zostały historie dwójki bohaterów, kobiety i mężczyzny, którzy podjęli decyzję o zmianie i nowym początku, znajdując sprzymierzeńca w Maczfit. Ona, zostawiając za sobą pracę w korporacji, otwiera firmę swoich marzeń, a on postanawia uporać się z zagraconym wnętrzem garażu, aby stworzyć przestrzeń na własną, kameralną siłownię i zacząć ćwiczyć.
– Chcemy inspirować i wspierać w realizacji noworocznych postanowień. Kampania podkreśla, że każdy dzień to szansa na nowy początek. Niezależnie od tego, czy chodzi o zdrowe odżywianie, więcej ruchu czy spełnianie swoich pasji – działamy, aby wspierać naszych klientów. Celem kampanii jest pokazanie, że z Maczfit dzień nabiera smaku, a jej odbiorca odkrywa, że zmiana może być łatwiejsza, niż się wydaje – komentuje Piotr Falęcki, Head of Marketing Maczfit.
Kampania „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”, na którą składają się materiały graficzne i spoty wideo, trwa od stycznia, z różnymi okresami emisji zależnymi od rodzaju medium. Za pomysł i kreację odpowiada zespół kreatywny Maczfit, a za produkcję, castingi, zdjęcia i postprodukcję agencja Rec. Lama.
Więcej newsów z branży TUTAJ.