Logo

Marketing MIXTylko w OOH magazine

Członkowie rodziny z czterema łapami | Aleksandra Mashaley, LUBA

LUBA to prężnie rozwijająca się polska firma. Marka ma ponad 8 tys. obserwujących na Instagramie, gdzie publikują m.in. posty o pielęgnacji czworonogów. O działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju, celach firmy i sukcesie kosmetyków dla psów mówi Aleksandra Mashaley, Junior Brand Manager LUBA.

 

W Polsce żyje ponad 8 milionów psów. Jak wynika z raportu FEDIAF (Europejskiej Federacji Producentów Karmy dla Zwierząt Domowych), w 2022 roku aż 49% gospodarstw domowych posiadało przynajmniej jednego psa. To jeden z najwyższych wskaźników w Europie. Czy zauważacie rosnącą świadomość właścicieli psów w zakresie ich pielęgnacji?

Zdecydowanie tak. Właściciele czworonogów przywiązują coraz większą wagę do ich odpowiedniej pielęgnacji. Widzimy ogromne zainteresowanie naszymi produktami i otrzymujemy bardzo pozytywne opinie – zarówno od właścicieli, jak i samych piesków. Tak, od samych piesków, bo ich właściciele przesyłają nam mnóstwo filmików z opisami, w jaki sposób pieski korzystają z produktów do pielęgnacji. Można je zobaczyć na naszym profilu na Instagramie.

Co sprawia, że Wasze kosmetyki cieszą się takim zainteresowaniem?

Pieski to członkowie rodziny, a ich właściciele chcą zapewnić im jak najlepszą pielęgnację. Ich potrzeby są coraz bardziej wyspecjalizowane, dlatego stale rozwijamy naszą linię My Best Friend DOG. Po sukcesie dotychczasowych kosmetyków wprowadziliśmy dwie nowości: prebiotyczną kąpiel oraz szampon do długich i wymagających włosów. Z badań, które przeprowadzamy, wiemy, że nawet dźwięk wyjmowanej z opakowania chusteczki do czyszczenia łapek wywołuje pozytywne reakcje. Psy wręcz czekają na moment pielęgnacji i lubią go.

Jakie produkty są już dostępne w tej serii?

W linii My Best Friend DOG mamy już: szampon dla juniorów i psów o wrażliwej skórze, szampon i odżywkę 2 w 1, nawilżane chusteczki do pielęgnacji oczu, uszu i fałd skórnych, nawilżane chusteczki do oczyszczania i ochrony skóry oraz sierści.

luba

Jaki cel przyświecał Wam przy tworzeniu nowego asortymentu?

Wprowadzając nowe produkty, zależało nam, aby były nie tylko skuteczne, ale również bezpieczne dla wrażliwej skóry psów. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej wspierać codzienną pielęgnację pupili i odpowiadać na rosnące potrzeby właścicieli czworonogów.

Zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko naturalne to teraz topowe tematy w świecie biznesu. Jakie jest Wasze stanowisko?

Dbamy o naturę, stosując nowoczesne, ekologiczne włókniny, takie jak rozpuszczalna w wodzie włóknina celulozowa, oraz bezpieczne dla skóry, naturalne składniki.
Jakość naszych produktów potwierdzają certyfikaty ISO 9001, GMP oraz prestiżowy BRC Global Standards z oceną A+. Współpracujemy z ekspertami z kosmetologii, biotechnologii i weterynarii, by zapewnić najwyższe standardy.

Rozmawiała Małgorzata Malinowska-Krawczyk