Well TV: 220 monitorów reklamowych w 29 miastach nad fotelem dentystycznym
Life Pharma jest właścicielem rozwiązań Digital Signage (Well TV) w formie kreatywnej telewizji w gabinetach stomatologicznych w Polsce. Firma proponuje włączenie nośników reklamowych do portfolio reklamowego jako kolejnego, efektywnego kanału komunikacji.
tam
Oferta firmy Life Pharma obejmuje:
220 monitorów reklamowych umieszczonych w klinikach stomatologicznych, bezpośrednio nad fotelem stomatologicznym, co gwarantuje ciągły kontakt odbiorcy z przekazem,
dotarcie miesięcznie Well TV do około 100 000 odbiorców oraz generowanie 500 tysięcy wyświetleńspotu reklamowego danej marki,
dedykowane akcje promocyjne skierowane do selektywnej grupy klientów – lekarzy stomatologów. Dostępna jest zweryfikowana baza około 11 500 kontaktów.
Usługi firmy są dostępne w 6 województwach i 29 miastach. Well TV to nowy kanał komunikacji marketingowej, precyzyjnie dopasowany do określonego profilu klienta. Dla reklamodawców stanowi unikalną szansę dotarcia do skoncentrowanej grupy odbiorców, co znacząco zwiększa skuteczność przekazu.
Dzięki tym rozwiązaniom reklamodawcy:
zwiększają świadomość marki, prezentując swoją ofertę, promocje i nowości w atrakcyjny sposób.
zwiększają sprzedaż, docierając do konkretnej grupy klientów, takich jak pacjenci prywatnych klinik stomatologicznych (kobiety w ciąży, matki z dziećmi, studenci, środowisko biznesowe).
ugruntowują pozycję na rynku, zwiększając zasięg oraz widoczność.
budują silną relację z klientami poprzez dynamiczny, angażujący content.
Life Pharma, jako właściciel ekranów reklamowych w 220 lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu, zapewnia elastyczność we współpracy oraz konkurencyjne pakiety reklamowe.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie firmy Life Pharma.