Logo

Marketing MIX

3 edycja konferencji Sales is the Queen już 15 maja

Sprzedaż i marketing to duet idealny czy rywale walczący o wpływy w firmie? Jak oba działy powinny funkcjonować, aby przynosić największe zyski? Które narzędzia dostępne na rynku mogą ułatwić życie zarówno marketingowi, jak i sprzedaży? To tylko kilka kwestii, które będą omawiane 15 maja w Bielsku-Białej podczas Sales is the Queen.

Sales is the Queen to konferencja poświęcona nowoczesnemu marketingowi i sprzedaży w erze nowych technologii. Tegoroczna, trzecia edycja konferencji, skupi się na tematach związanych z funkcjonowaniem działu sprzedaży i marketingu w przedsiębiorstwach. Będzie to doskonała okazja, aby uzyskać dostęp do wiedzy, praktycznych narzędzi i strategii, które pozwolą skuteczniej optymalizować procesy sprzedażowe, zwiększać efektywność działań marketingowych i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe.

— Sales is the Queen powstała z myślą o przedsiębiorcach chcących rozwijać biznes w oparciu o optymalizację procesów sprzedażowych w firmie z wykorzystaniem najnowszych technologii. W tym roku dodaliśmy komponent marketingowy, bo ten dział również odgrywa istotną rolę w procesie pozyskiwania nowych klientów. — mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.

Całodniowa konferencja to przede wszystkim dawka merytorycznej wiedzy przedstawionej przez ekspertów z branży. W programie znajdą się trzy główne bloki tematyczne: ścieżka sprzedażowa, sesja narzędziowa oraz ścieżka marketingowa. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Artur Jabłoński (CEO digitalk & Suasio), Mariusz Chrapko (doradca i mentor), Patryk Dynowski (Casbeg), Kama Kotowska (trenerka wystąpień publicznych) oraz Mateusz Kral (Vasco Electronics).

— Tworząc agendę tegorocznej edycji Sales is the Queen zależało nam na zebraniu grona doświadczonych ekspertów, którzy podzielą się z publicznością wiedzą i doświadczeniem. W ten sposób uczestnicy w ciągu jednego, intensywnego dnia uczestnicy zdobędą praktyczne wskazówki związane z prowadzeniem działów marketingu i sprzedaży, które potem przyniosą konkretne efekty biznesowe dla firmy. — dodaje Bachta.

Sales is the Queen odbędzie się 15 maja 2025 roku w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w Bielsku-Białej. Organizatorami konferencji są Fundacja Startup Podbeskidzie oraz Silesian Startup Foundation. Wśród partnerów biznesowych wydarzenia znajdują się takie firmy jak: 4People, merce, Raynet, czy Da Vinci Studio. Wydarzenie ma też akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział.

Szczegóły konferencji i bilety są dostępne na stronie Sales is the Queen.

OOH magazine jest patronem medialnym konferencji.


Więcej newsów z branży TUTAJ.