Logo

Marketing MIX

Globalny Mediaedge:cia

Advertising Age oraz Adweek, dwa czołowe periodyki zajmujące się reklamą i marketingiem na rynku amerykańskim uznały Mediaedge:cia (MEC) Globalnym Domem Mediowym 2006 roku.

– To uhonorowanie jest ważne zarówno dla naszych klientów jak i dla nas, naszej globalnej sieci MEC. Jesteśmy dobrzy, o ile praca jaką wykonujemy dla naszych klientów jest dobra – powiedział Charles Courtier, MEC’s Global Chief Executive Officer.

W Polsce Mediaedge:cia istnieje od 15 lat. Dziś zatrudnia 83 pracowników, w tym 35 proc. to osoby nowe. Obsługuje ponad 70 klientów – zarówno globalnych jak i lokalnych. W 2006 roku do tego grona dołączyło 35 nowych klientów w tym tak dobrze znane firmy jak: Nestle, Jobpilot, Red Bull, Merlin, Michelin, Canon, Bakalland. Od lat mediaedge:cia współpracuje z takimi klientami jak: Candy Polska, Carlo Rossi, Chanel, Citibank Handlowy, Colgate-Palmolive Polska, Coty Polska, Ikea, Jeronimo Martins, Netia, Nivea Polska, Novartis, PGNiG, SPI International, Triada, Visa, VF Polska, W.Kruk, Wydawnictwo Bauer.

– Jesteśmy ogromnie dumni. Ciszę się tym bardziej, że Mediaedge:cia Poland dołożył do sukcesu firmy swoją drobną część – komentuje Anna Lubowska, prezes i dyrektor zarządzający w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.