Logo

Marketing MIX

Ogilvy kompleksowo

Konsorcjum Ogilvy (Gruppy66Ogilvy, Ogilvy One, Ogilvy Interactive) wygrało przetarg na obsługę full service GE Money Banku.

GE Money po raz pierwszy zdecydował się przekazać obsługę wszystkich swoich marek – GE Money Bank, Dobry Kredyt i GEpard jednej Agencji. W zorganizowanym przetargu zwycięzcą okazało się konsorcjum Ogilvy. Kontrakt zostaje podpisany na okres 2 lat w zakresie komunikacji ATL i związanych z tym działań BTL.
Ogilvy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla wszystkich 3 marek.
Do przetargu zostały zaproszone Agencje: BBDO Warszawa, EURO RSCG, Young&Rubicam i Ogilvy.

Za zespół przetargowy w Ogilvy odpowiedzialni byli: Dariusz Kubuj – Dyrektor Strategiczny, OIga Sobieraj – Client Service Director, Michał Nowosielski – Dyrektor Kreatywny, Irek Broda – Zastępca Dyrektora Kreatywnego.

Zespół Klienta reprezentował: Piotr Machel – Dyrektor Biura Promocji, Tomasz Ziemiński – Brand Manager, Magdalena Lipinska – Brand Manager.