Logo

Marketing MIX

Zwycięskie Optimum Media OMD

Dom Mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Leroy Merlin, należących do sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych. Uprzednim obsługującym Leroy Merlin był PanMedia Western, pracujący dla marketera od 2001 roku. W przetargu stratowały dwie agencje i jak powiedziała Joanna Próchnicka Menedżer ds. Komunikacji Handlowejw Leroy Merlin, OMD wygrało z uwagi na atrakcyjne koszty i nowoczesne narzędzia do precyzyjnego planowania kampanii. OMD przejmie obsługę hipermarketu w marcu br.

Kolejnym sukcesem OMD, jest obsługa budżetu mediowego w Banku Gospodarki Żywnościowej. W finale, agencja rywalizowała z grupą Starcom MediaVest. W przetargu uczestniczył także Universal McCann, który utracił obsługę BGŻ-u.Wg Marii Kudelskiej, będącej dyrektorem marketingu banku, Optimum Media OMD został wybrany do obsługi z powodu najlepszej propozycji strategicznej i kosztowej. Przetarg był obsługiwany przez Instytut Audytu Mediowego. BGŻ będzie obsługiwał w Optimum Media OMD team pod kierownictwem Aleksandra Śmigielskiego, będącego Dyrektorem  Zarządzającym agencji.