Marketing MIX Play wybiera Jet Line do kampanii outdoorowych

Play wybiera Jet Line do kampanii outdoorowych

89
0

Jet Line będzie udostępniać kilkadziesiąt spośród swoich nośników 12×4 m należących do sieci Motorway firmie P4, operatorowi telefonii komórkowej Play. Umowa dotycząca realizacji kampanii obowiązuje do końca 2008 roku.
 
– Porozumienie dotyczące sieci Play ma ogólnopolski zasięg. Firma P4 wybrała tablice usytuowane przy głównych drogach tranzytowych naszego kraju. Umowa stanowi kontynuację naszej udanej współpracy, która trwa od lipca tego roku – komentuje Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line.
Motorway jest jednym z najważniejszych produktów oferowanych przez Jet Line. Należące do sieci nośniki znajdują się w doskonałych lokalizacjach, wybieranych na podstawie natężenia ruchu pojazdów (według badania Pomiar Ruchu na zlecenie GDDKiA), ale to nie jedyne kryterium: ważny jest także odpowiednio długi najazd, miejsce na zewnętrznym łuku drogi oraz niezakłócony odbiór przekazu reklamowego przez drzewa czy inne nośniki reklamowe. W tej chwili na należących do Jet Line nośnikach 12×4 m można oglądać reklamy nawiązujące do jednej ze świątecznych promocji Play. Od grudnia 2007 roku kampanie tej sieci są zlecane Jet Line bezpośrednio przez klienta.