Logo

Marketing MIX

Nowe produkty w wielkanocnej ofercie nośników Clear Channel Poland

Clear Channel Poland specjalnie przed zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi rozszerzył ofertę nośników reklamowych w sieciach Kaufland o wobblery oraz w Tesco o stopery regałowe, naklejki podłogowe i wózki zakupowe.

Święta Wielkanocne są okresem wzmożonej aktywności konsumentów w sieciach handlowych. Klienci nie tylko chętnie nabywają produkty FMCG, ale przede wszystkim przeznaczają na nie więcej pieniędzy niż zwykle. Dlatego też reklama w miejscu sprzedaży ma w tym czasie szczególną wartość, ponieważ aż 68% klientów ostateczną decyzję o zakupie podejmuje w punkcie sprzedaży (wg badań OBOPiR MARECO Polska, maj 2006). Clear Channel Poland w okresie przedświątecznym rozszerzył ofertę reklamową w sieciach Kaufland o wobblery oraz w Tesco o stopery regałowe, naklejki podłogowe i wózki zakupowe.

Więcej w lutowym numerze Outdoor Media.