Braughman Media, agencja reklamy OOH realizuje w marcu, na swojej najnowszej wrocławskiej lokalizacji, reklamę dla firmy SAMSUNG.
Premierowa ekspozycja, u zbiegu Rynku Głównego i ul. Świdnickiej jest największą, prawie 600 metrową lokalizacją out oh home we Wrocławiu.
Wielkoformatowa siatka jest elementem ogólnopolskiej kampanii, wspierającej promocje notebooka SAMSUNG Q45. Rozmiary nośnika oraz prestiż miejsca, połączony z elegancją layoutu klienta, bez wątpienia podkreślają wyjątkowość tego przedsięwzięcia.
Nowość Wrocławska jest jedną z pięciu, nowo pozyskanych powierzchni przez Braughman Media w ostatnich miesiącach. Oferta agencji wzbogaciła się bowiem o nowe wielkoformatowe nośniki m.in. w Poznaniu, Rzeszowie, Zielonej Górze .
– Teraz nie tylko miejsce, ale również rozmiar reklamy out of home ma dla klienta bardzo duże znaczenie. Już od kilku miesięcy, intensywnie rozbudowujemy naszą ogólnopolską sieć nośników, o coraz to nowe powierzchnie. Lubimy zaskakiwać naszych klientów, dlatego mam nadzieję że tym razem, znowu nam się to udało – mówi Łukasz Fabisiak, New Business Manager w Braughman Media.