Logo

Marketing MIX

Cannes Lions 2008

Organizatorzy 55. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes wybrali członków jury w kategoriach Direct oraz Promo. Marcio Salem, prezes i dyrektor kreatywny brazylijskiej agencji Salem, będzie przewodniczył jury kategorii Direct (31 członków).
Obradami jurorów w kategorii Promo pokieruje Armin Jochum z BBDO Stuttgart. Wszystkie zgłoszenia oceniane będą podczas festiwalowego tygodnia. Laureaci ogłoszeni zostaną w poniedziałek 16 czerwca.
Wśród 31 członków jury kategorii Direct znaleźli się przewodniczący Marcio Salem oraz Juan Pablo Jurado, Dylan Taylor, Andreas Spielvogel, Phil van Duynen, Matt Shirtcliffe, Shirley Ward-Taggart, Luis Felipe Rios, Jens Peter Jensen, Damien Frossard, Kurt Georg Dieckert, Jana Liebig, Nishad Ramachandran, Paolo Iabichino, Shoichi Tamura, Hwa Huang, Mike O’Sullivan, Alexander Gjersoe, Przemysław Wojak, Nuno Antunes, Chris Chiu, Glynn Venter, Ton Valdés, Johan van der Schoot, René Eugster, Rob Severein, Ed Jones, Peter Riley, Emma de la Fosse, Janet Barker-Evans, Mauro Alencar.

Najlepsze prace w kategorii Promo oceniać będą Armin Jochum, Diego Echandi, Ben Coulson, Joachim Glawion, Mentor Muniz Neto, Rico DiGiovanni, Nathalie Cachet, Roshan Abbas, Tadahiro Ikenaga, Andy Blood, Natalia Stepanuk, Rowan Chanen, Joey Pastoll, Cristina Barturen, Jesper Holst, Danielle Lanz, Mischa Schreuder, Shelford Chandler, William Rosen.