Logo

Marketing MIX

Jet Line do zobaczenia w górach

Jet Line, firma zajmująca się wielkoformatową reklamą zewnętrzną, przygotowała specjalną ofertę zimową „Do zobaczenia w górach”. Oferta skierowana jest do marketerów i media plannerów, którzy przygotowują plany kampanii realizowanych głównie podczas ferii zimowych.

Na potrzeby zimowej oferty „Do zobaczenia w górach!”, Jet Line zarezerwował kilkadziesiąt powierzchni sieci Motorway, które znajdują się przy trasach prowadzących do najpopularniejszych miejscowości turystycznych oraz na wjazdach do kurortów. Poza tablicami, proponuje wybrane lokalizacje airboardowe w 10 najchętniej odwiedzanych górskich kurortach, między innymi na stokach w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy Górskiej. Oferta kierowana jest szczególnie do tych, którzy planują działania reklamowe podczas 6 zimowych tygodni ferii – organizatorów wydarzeń specjalnych, jednorazowych i cyklicznych imprez sportowych. Jak zapewnia Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line, Motorway i Airboard to produkty, które bardzo dobrze sprawdzają się w zimowych kampaniach. – Reklama na tablicach sieci Motorway towarzyszy podróżującym w góry a przenośne, pneumatyczne Airboardy dotrą wszędzie tam, gdzie ze względów logistycznych trudno ustawić inny nośnik, np. blisko wyciągów czy na stokach – mówi prezes.