Logo

Marketing MIX

MAJOWY OOH

W majowym numerze „OOH magazine” znajdziesz m.in.:

Marketing szeptany

Zainspirowanie klientów do rozmowy na temat marki w pozytywny sposób, tworzenia pozytywnego wizerunku firmy, zdobycie fanów – to niektóre z efektów skutecznie zastosowanego marketingu szeptanego. Każdy chciałby, by jego marka była rekomendowana innym, odbierana w pozytywny sposób i to z inicjatywy samych użytkowników. O ile marka faktycznie prezentuje określoną wartość, marketing szeptany może w tym pomóc. Umiejętne dawanie powodów do dyskusji o marce może przynieść wiele korzyści.

OOH – Wrocław i Poznań

Struktura nośników w miastach o porównywalnej wielkości i liczbie mieszkańców jest zbliżona. Podobnie, jak decyzje reklamodawców czy domów mediowych odnośnie rozplanowania mediów outdoorowych dla kampanii ogólnopolskich. Ogólnie więc Wrocław i Poznań są porównywalnymi miastami, jeśli chodzi o stan reklamy zewnętrznej. Wciąż gorącym tematem natomiast są kwestie uporządkowania przestrzeni publicznej i różnic wynikających ze struktury własności gruntów.

Plagiat czy dyfuzja idei?

W reklamie „wszystko już było”? Dla kreatywnych fakt ten wydaje się niezaprzeczalny. Aby reklama pełniła swą perswazyjną rolę, musi zatem odwoływać się do stereotypów, wykorzystywać stałe toposy i motywy. A te czasem są na wyczerpaniu

DS w turystyce, hotelarstwie, salony kosmetyczne SPA

W hotelach czy biurach podróży pojawia się coraz więcej instalacji digital signage. Cyfryzacja pomaga nie tylko usprawnić system informacyjny czy przekazać szczegóły dodatkowej oferty. DS w usługach pozwala też zatrzymać na chwilę klienta i sprawić, że wyjedzie w poczuciu, że spędził czas w nowoczesnym i profesjonalnym miejscu.

Eventy ekstremalne i imprezy terenowe.

Dla jednych ekstremalnym przeżyciem będzie skok ze spadochronem, dla innych taki sport to nic nadzwyczajnego. Tym niemniej różnego rodzaju niecodzienne aktywności cieszą się sporym zainteresowaniem zarówno osób indywidualnych, jak i firm. Imprezy z domieszką silnych wrażeń, o ile profesjonalnie przygotowane, z uwzględnieniem preferencji i predyspozycji uczestników, świetnie sprawdzają się jako forma integracji, motywacji, nagroda dla pracowników lub wyróżnienie dla klientów.

POS-y w hipermarketach. POS-y przykasowe i na półkach.

W branży FMCG – bo tego typu produkty przeważają w asortymencie marketów – materiały POS mają dla sprzedaży szczególne znacznie. Rozmieszczenie na półkach i właściwa ekspozycja to dziś zadanie dla specjalistów, a aktywność reklamowa w miejscu sprzedaży zyskuje coraz większe znaczenie w budżecie marketingowym firm.

Ambientowy marketowy

Przestrzeń marketu to niezłe pole do popisu dla ambientowych kreatywnych. Natłok przedmiotów może być także zaletą i to o dużym potencjale dla marketerów.

Druk na podłożach twardych

Drukarnia przestała być kojarzona z oazą papieru. Dziś maszyny są w stanie wykonać także nadruki na przeróżnych podłożach – i to nie tylko o właściwościach podobnych do papieru, ale także na materiałach sztywnych, jak choćby z tworzywa PCV czy plexi.