Logo

Marketing MIX

Nośniki Atvertin w Tesco

Spółka Atvertin uruchomiła w kwietniu zintegrowany system digital signage w 29 hipermarketach sieci Tesco i rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym.

Na audiowizualnych ekranach w 22 miastach w Polsce wyświetlane są 10-sekundowe spoty reklamujące „Kumulację w Dużym Lotku”. Wg badania digital signage track dwudniowe kampanie trafiają każdorazowo do ok. 400 tys. osób w wieku powyżej 15 lat. Po uruchomieniu docelowego systemu w pozostałych hipermarketach zasięg ma wzrosnąć do ok. 700 tysięcy. Atvertin nawiązał również niekomercyjną współpracę z dwiema organizacjami pozarządowymi: Polską Akcją Humanitarną oraz UNICEF Polska. Przez cały kwiecień na systemie digital signage w Tesco nadawano spoty informujące o możliwości przekazania 1 proc. podatku na działalność dobroczynną ww. organizacji