Agencja TequilaPolska wygrała przetarg na reklamową obsługę Mistrzostw Świata w Wioślarstwie 2009 w Poznaniu. To kolejny po otwarciu Poznańskiej Słoniarni projekt realizowany wspólnie przez Miasto Poznań i TequilaPolska.
TequilaPolska przygotowała i zrealizuje kompleksową strategię promocji imprezy. Całość komunikacji będzie spójna z nową koncepcją promocji miasta – „Poznan* – miasto know how”. – Poznań po raz kolejny jest gospodarzem dużej i prestiżowej imprezy o randze międzynarodowej. Poprzez działania promocyjne chcemy pokazać, że pozyskanie takiej imprezy jest sukcesem nie tylko Poznania, ale całego kraju – mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji Poznania. – Wybraliśmy ofertę TequilaPolska, ponieważ spodobała nam się strategiczna koncepcja oraz komplementarność zaproponowanych rozwiązań promocyjnych – dodaje.
Mistrzostwa Świata w Wioślarstwie Poznań 2009 to jedna z najważniejszych imprez sportowych w Polsce w tym roku. Regaty wioślarskie odbędą się na jeziorze Maltańskim w dniach 22-30.08. Zawodnicy i zawodniczki z całego Świata będą rywalizować o 23 komplety medali w 14 konkurencjach.
Zawody promowane będą w tradycyjnych kanałach (outdoor), w internecie w kampanii bannerowej oraz poprzez konkurs internetowy „Mistrzostwa w wiosłowaniu o puchar Prezydenta Poznania”.
W tygodniu poprzedzającym działania, w centrum Poznania będzie można odwiedzić specjalną „Osadę wioślarską”, w której będzie można zmierzyć się z własnymi siłami na ergometrach wioślarskich pod okiem Kajetana Broniewskiego – trzykrotnego olimpijczyka.
TequilaPolska przygotowała również projekt afiszu zapraszającego na imprezę „Dzień w Parku” otwierającą mistrzostwa, w czasie której dla zgromadzonej publiczności zagra Armin van Buuren – najpopularniejszy DJ świata w 2007 i 2008 r. według rankingu DJ Mag Top 100. Wszystkie działania reklamowe rozpoczęły się z początkiem sierpnia.