Logo

Marketing MIX

T-mobile na podłogach

5 czerwca marka Era oficjalnie zakończyła swoja działalność na polskim rynku, a jej miejsce zajął międzynarodowy brand T-mobile. Znany z niestandardowych akcji promocyjnych operator i tym razem nie ograniczył się do działań w tradycyjnych mediach – do swojej kampanii oprócz radia, prasy, czy telewizji włączył również interaktywną reklamę na nośnikach zlokalizowanych w sieci Aduma Interactive Network.

Aduma przygotowała krótką animację na podłogi interaktywne, w pełni dopasowaną do działań reklamowych prowadzonych w ramach kampanii rebrandingowej. Interaktywny obszar podłogi w początkowym momencie pokrywają znane m.in. ze spotów telewizyjnych i billboardów bańki mydlane, które w momencie wykrycia ruchu, 'uciekają' spod nóg przechodzących osób, eksponując logo T-mobile oraz hasło przewodnie kampanii „Chwile, które łączą”. Wejście w obszar projekcji włącza również przyciągający uwagę sygnał dźwiękowy, będący muzyczną wizytówką firmy.

Kreacja bazuje na motywach znanych z pozostałych działań reklamowych i skutecznie utrwala w świadomości odbiorców podstawowe elementy identyfikujące nową markę na rynku. Wykorzystanie interaktywnych rozwiązań do promocji firmy ukazuje jej nowoczesne i innowacyjne oblicze, tak ważne w obsługiwanej przez T-Mobile branży.