Gadżety elektroniczne zadomowiły się już na dobre w reklamie. Są nowoczesne i praktyczne, a do tego bardzo designerskie. Społeczeństwo z ciekawością przygląda się małym i większym cudom techniki, fascynuje się nowymi osiągnięciami elektroniki, która ułatwia i uatrakcyjnia życie. Reklama zaadoptowała tę przyjemną funkcjonalność nowych technologii, otulając ją swoją kreatywnością i włączając do arsenału marketingowych wabików.
Gadżety elektroniczne stają się coraz większym hitem w działaniach marketingowych. – Ten fakt potwierdzić może między innymi zauważalne zainteresowanie szkół wyższych w produktach tego typu – mówi Jerzy Tutaj z firmy F.H.U. GRAFF – Darmowe upominki w formie pendrive za ubieganie się o miejsce na danej uczelni staje się już standardem – zauważa Tutaj. Jan Siekierski z firmy AXPOL Trading dodaje, że elektroniczne gadżety reklamowe są wykorzystywane w ramach popularnych działań marketingowych np. jako nagrody w programach lojalnościowych, upominki biznesowe, czy też jako gadżety używane przy okazji różnych imprez masowych czy sportowych (np. pedometry, czytniki map). W dobie eko-trendu gadżety elektroniczne mogą też posłużyć np. jako wiodący element kampanii promującej postawy proekologiczne przez używanie produktów wykorzystujących energię słoneczną np. ładowarki typu solar, radio z panelem słonecznym lub na dynamo itp. Elektroniczne upominki można łatwo dopasować do prestiżu, zasięgu oraz budżetu kampanii.(…)
Artykuł ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH25.pdf