Agencja Digital One przygotowała dla marki Clinique (The Estēe Lauder Companies) aplikację „Zostań Ambasadorką” oraz związany z nią zaplanowany na rok konkurs, którego zwyciężczynie dołączą do grona ambasadorek marki Clinique.
Przygotowana przez strategiczną agencję interaktywną Digital One aplikacja „Zostań Ambasadorką” www.facebook.com/CliniquePolska?sk=app_211148632258665 pozwala użytkowniczkom recenzować wybrane produkty marki Clinique. Recenzje można napisać lub załączyć w formie filmu wideo. Co miesiąc trzy recenzje nagradzane są kosmetykami Clinique, a co kwartał jedna ze zwyciężczyń podsumowań miesięcznych dołączy do elitarnego grona Ambasadorek Clinique.
Aplikacja i konkurs są kolejnym etapem docierania za pomocą social media do kobiet będących klientkami i potencjalnymi klientkami marki Clinique. Core target marki to kobiety w wieku 25+, ale komunikacja w mediach społecznościowych skierowana jest także do nieco młodszych konsumentek. Wcześniej, pod koniec 2009 roku, uruchomiona została polska edycja działającego w wielu państwach prestiżowego Clinique Insider’s Club, w którym użytkowniczki testują produkty marki Clinique i dzielą się swoimi spostrzeżeniami na ich temat – zainteresowanie zostaniem „Insiderką” okazało się wśród polskich konsumentek bardzo duże.