Logo

Marketing MIX

O sztuce w reklamie (wywiad z Katarzyną Pakosińską)

Katarzyna Pakosińska. Znana z niepowtarzalnego uśmiechu, urody i wielu niezapomnianych kreacji kabaretowych. Od początku sierpnia możemy ją oglądać także w reklamie UPC. Dlaczego wybrała ofertę operatora, jak ocenia kreację spotu i czy reklama może być formą sztuki? – na te, i inne, pytania odpowiada Katarzyna Pakosińska w rozmowie z nami.

Joanna Łęczycka: To pierwsza reklama, w której Pani wystąpiła solo, jako Katarzyna Pakosińska, bez kolegów z kabaretu.  Dlaczego propozycja UPC okazała się tą najlepszą?

Katarzyna Pakosińska: To już druga kampania. W zeszłym roku rozpoczęłam współpracę z UPC i jesienią emitowane były nasze pierwsze spoty. Teraz kontynuujemy współpracę. Zdecydowałam się na udział w niej, ponieważ zwyczajnie spodobała mi się koncepcja spotów. Humorystyczny dialog dwóch kobiet – mnie i mojego alter ego – po prostu mnie ujął. No i nie przeczę, że to miła sprawa być ambasadorem produktu XXI wieku.(…)

Wywiad ukazał się we wrześniowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_3_2011