Agencja S4 odpowiada za przygotowanie ogólnopolskiej kampanii sprzedażowej – „Miesiąc szokująco niskich cen w Real!” Działania promocyjne obejmujące ATL i BTL rozpoczęły się 4.10. i potrwają do 31.10.2012 r.
Współpraca Agencji S4 i Sieci Real trwa już ponad 5 lat i obejmuje realizowane przez agencję akcje ogólnopolskie i lokalne oraz obsługę programu lojalnościowego PAYBACK. W ramach kontynuacji stałej współpracy S4 przygotowała miesięczną, intensywną kampanię sprzedażową. Jest ona kierowana do wszystkich klientów marketów Real, a jej celem jest zaproszenie ich do skorzystania z wyjątkowo atrakcyjnych ofert cenowych dziennych i tygodniowych.
Kampania „Miesiąc szokująco niskich cen w Real” koncentruje się na spotach w ogólnopolskiej TV z ofertą dzienną, natomiast oferty tygodniowe wsparte są na outdoorze i w gazetkach. Dodatkowymi nośnikami są materiały POS wykorzystywane na markecie.
Ze strony agencji S4 osobami zaangażowanymi w projekt są: Olga Karasińska – account manager, Justyna Bąba – account manager, Łukasz Skotnicki – strategic planner, Łukasz Skalik – creative group head, Dominik Wąsik – art director, Piotr Żarczyński – copywriter. Po stronie Klienta koordynacją projektu zajmowały się: Anna Maria Gajda – Specjalista ds. Reklamy i Mediów i Agnieszka Murawińska – Silczuk – Kierownik Działu Reklamy i Mediów