Od dnia 1 marca 2013 do zespołu Clear Channel Poland dołącza Agnieszka Szlaska obejmując stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Promocj.
Jej zadaniem jest budowanie wizerunku oraz promocja Clear Channel i jej oferty na tle rynku i branży Out-of-home, z wykorzystaniem know-how marki globalnej, jaką jest Clear Channel Outdoor. Odpowiadać będzie również za zbudowanie komunikacji marketingowej, w związku z planowanym wdrożeniem standardu badań efektywności reklamy zewnętrznej POSTAR.
Agnieszka Szlaska od 14 lat jest związana z mediami. Przez ostatnich 5,5 roku (od września 2007 roku) pełniła funkcję Dyrektora Promocji i PR Grupy Zwierciadło (m.in. „Zwierciadło”, „Sens”, „Akademia Zwierciadła”). Wcześniej w Wydawnictwie Bauer odpowiadała za promocję magazynów luksusowych – „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 pracowała w AWR Wprost, gdzie jako Dyrektor Promocji pracowała z całym portfolio Wydawnictwa, m.in. „Wprost”, „BusinessWeek” i „Pani”.
Agnieszka Szlaska ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.