Logo

Marketing MIX

OKO 3.0 dostępne już od marca

OKO 3.0 dostępne jest dla wszystkich klientów Grupy Ströer od początku marca. Jest to trzecia odsłona popularnego narzędzia do podstawowego planowania kampanii OOH. Pierwsza wprowadzona została przez firmę w 2003 roku. Kolejna – 5 lat później. OKO 3.0 różni się od nich większą elastycznością oraz wykorzystaniem rozbudowanej liczby wskaźników wyliczających efektywność kampanii, co pozwala na jeszcze dokładniejsze szacunki.

Optymalizator pozwala w prosty i szybki sposób wyliczyć liczbę tablic danego typu w poszczególnych miastach niezbędną do osiągnięcia określonych poziomów wskaźników mediowych dla planowanej kampanii. Obecnie system bazuje na danych IGRZ, GUS i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz wiedzy płynącej z przebadania ponad 200 kampanii reklamowych przez instytuty Mareco i IIBR. Na podstawie wyników pomiarów, został opracowany model zależności pomiędzy liczbą tablic wykorzystywanych w poszczególnych miastach a takimi wskaźnikami jak zasięg, quota, share of voice, itp.