Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz konfekcjonowaniu słodyczy reklamowych – zaprojektowała i wyprodukowała Czekoladową Kartkę z Kalendarza. Pełniła ona rolę słodkiego gadżetu promującego konferencję „Kobieta – pokusa marketingu”.
Czekoladowa Kartka z Kalendarza z linii Choco4Mat pełniła rolę słodkiego gadżetu promującego konferencję „Kobieta – pokusa marketingu”, której organizatorem był magazyn „Media i Marketing Polska”.
Czekoladowa Kartka z Kalendarza – której premiera miała miejsce podczas konferencji – to kolejna nowość w ramach linii Choco4Mat. Przypomnijmy, że firma Słodkie Upominki opracowała i wdrożyła unikalną i innowacyjną modułową technologię wytwarzania form do czekolady. Technologia ta stwarza możliwość wymiany fragmentu formy, przez co nadanie jej indywidualnego charakteru jest teraz możliwe w bardzo krótkim, ekspresowym czasie przy kosztach zdecydowanie mniejszych niż w przypadku wykonywania tradycyjnych form.
Czekoladowa komunikacja pomiędzy firmami a ich klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi może teraz przybrać formę… Czekoladowego Mr. Coookie, Czekoladowego Torciku, Czekoladowego Samochodu, Czekoladowego Smartpone’a czy też właśnie Czekoladowej Kartki z Kalendarza. Oferta w ramach linii Choco4Mat systematycznie będzie aktualizowana. Nowości można śledzić na stronie www.choco4mat.com. Choco4Mat to nie tylko atrakcyjna formuła, ale i gwarancja najwyższej jakości czekolady. Firma Słodkie Upominki już od 2007 roku współpracuje bowiem z koncernem Barry Callebaut, światowym liderem w produkcji wysokiej jakości produktów kakaowych oraz czekoladowych.
Atrakcyjna formuła Choco4Mat został doceniona również przez branżę – uczestników oraz zwiedzających targi Rema Days 2013, które odbyły się w dniach 6-8 lutego w Warszawie. W głosowaniu internetowym Czekolada w Dowolnym Kształcie została wyróżniona w kategorii „Produkty impulsowe”. Z kolei w czasie trwania targów zwiedzający przyznali Czekoladzie w Dowolnym Kształcie II miejsce w kategorii „Top Fun”.