Logo

Marketing MIX

Trzy nagrody dla Willson & Brown w konkursie POPAI Paris Awards 2013

Kolejna odsłona konkursu POPAI Paris Awards po raz kolejny zakończyła się sukcesem dla firmy Willson & Brown. Międzynarodowe jury przyznało trzy nagrody: złotą statuetkę i dwie brązowe. POPAI GOLD zapewnił display LOLLIPOPS. Ekspozytor produktowy nawiązuje do świata boudoir i glamour, kolorystyką nawiązując do key-visuala marki.

Kolejną, brązową statuetką nagrodzono linię displayów na wodę marki Evian: dwa displaye podłogowe i jeden naladowy. Prosta, nowoczesna forma podkreśla charakter marki, budzącej skojarzenia z młodością i witalnością.

Trzecią nagrodę, POPAI BRONZE, jury przyznało counter displayowi M&M’s. Design podporządkowano funkcjom ekspozytora. Jego podstawową zaletą jest niewielki rozmiar i łatwy dostęp do produktów. Display swoją formą i kolorystyką budzi skojarzenia z marką. Żółty kolor i wzrok postaci M&M’sa skierowane są w stronę kupujących, ożywiając ekspozycję i przykuwając ich uwagę.

Lista nagrodzonych displayów:
o Display LOLLIPOPS – GOLD POPAI w kategorii Beauté – Sol – Stockeur – Temporaire
o Counter display M&M’s – BRONZE POPAI w kategorii Tabac – Presse
o Linia displayów Evian – BRONZE POPAI w kategorii Ligne