AMS wprowadził nową ofertę kampanii na autobusach komunikacji miejskiej. Busback to reklama na tyle autobusu, dla której po raz pierwszy na rynku możliwe jest policzenie zasięgu kampanii. Dodatkowo, w ramach promocji klienci mogą zamówić druk odblaskowy bez dodatkowych opłat.
Reklama na busbackach została włączona do AMS Metrics, pierwszego na rynku narzędzia do liczenia parametrów mediowych kampanii out-of-home. Od dziś możliwe jest policzenie zasięgu kampanii również na autobusach, a także poznanie wskaźników mediowych dla kampanii łączącej nośniki stacjonarne z autobusami.
AMS Metrics jest narzędziem do planowania kampanii reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich nośników, bez względu na właściciela lub operatora. Dzięki temu narzędziu po raz pierwszy możliwe jest dostarczenie podstawowych wskaźników mediowych dla kampanii reklamy zewnętrznej – m.in. zasięgu i kosztów dotarcia.
– Uwzględnienie reklamy tranzytowej w narzędziu do planowania kampanii outdoorowych to bardzo ważny dla naszej branży krok – mówi Adam Karolak, prezes Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej. – Potrzebę sparametryzowania reklamy na autobusach odczuwaliśmy już od dawna, a klienci zainteresowani tą formą reklamy pytali o porównywalne z innymi kampaniami dane. Dzięki włączeniu reklamy tranzytowej do AMS Metrics uzyskujemy dostęp do podstawowych wskaźników mediowych. Możemy przypuszczać, że spowoduje to częstsze uwzględnianie busbacków w planach klientów zainteresowanych obecnością ich marek w polskich miastach – dodaje Adam Karolak.
Dodatkowo reklamodawcy, którzy skorzystają z nowej oferty AMS, otrzymają druk odblaskowy w cenie kampanii autobusowej.
– Chcemy dać klientom dodatkową możliwość wyróżnienia się w okresie jesienno-zimowym. Dlatego druk odblaskowy włączyliśmy w ramach promocji do standardowej ceny kampanii na busbackach – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS