Logo

Marketing MIX

Nowa oferta autobusowa- Busback od AMS

AMS wprowadził nową ofertę kampanii na autobusach komunikacji miejskiej. Busback to reklama na tyle autobusu, dla której po raz pierwszy na rynku możliwe jest policzenie zasięgu kampanii. Dodatkowo, w ramach promocji klienci mogą zamówić druk odblaskowy bez dodatkowych opłat.

Reklama na busbackach została włączona do AMS Metrics, pierwszego na rynku narzędzia do liczenia parametrów mediowych kampanii out-of-home. Od dziś możliwe jest policzenie zasięgu kampanii również na autobusach, a także poznanie wskaźników mediowych dla kampanii łączącej nośniki stacjonarne z autobusami.
AMS Metrics jest narzędziem do planowania kampanii reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich nośników, bez względu na właściciela lub operatora. Dzięki temu narzędziu po raz pierwszy możliwe jest dostarczenie podstawowych wskaźników mediowych dla kampanii reklamy zewnętrznej – m.in. zasięgu i kosztów dotarcia.

– Uwzględnienie reklamy tranzytowej w narzędziu do planowania kampanii outdoorowych to bardzo ważny dla naszej branży krok – mówi Adam Karolak, prezes Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej. – Potrzebę sparametryzowania reklamy na autobusach odczuwaliśmy już od dawna, a klienci zainteresowani tą formą reklamy  pytali o porównywalne z innymi kampaniami dane. Dzięki włączeniu reklamy tranzytowej do AMS Metrics uzyskujemy dostęp do podstawowych wskaźników mediowych. Możemy przypuszczać, że spowoduje to częstsze uwzględnianie busbacków w planach klientów zainteresowanych obecnością ich marek w polskich miastach – dodaje Adam Karolak.

Dodatkowo reklamodawcy, którzy skorzystają z nowej oferty AMS, otrzymają druk odblaskowy w cenie kampanii autobusowej.

– Chcemy dać klientom dodatkową możliwość wyróżnienia się w okresie jesienno-zimowym. Dlatego druk odblaskowy włączyliśmy w ramach promocji do standardowej ceny kampanii na busbackach – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS