Logo

Marketing MIX

W maju rusza kampania promocyjna piwa Redd’s

Pod koniec kwietnia swoją premierę będzie miał nowy spot reklamowy marki. Kampania telewizyjna wspiera wprowadzenie na rynek odmienionych piw Redd’s. Poza spotami w TV, akcja uzupełniona będzie kampanią PR, OOH oraz działaniami skierowanymi bezpośrednio do konsumentów.

W tym sezonie Redd’s postawił na odmienione receptury o których poinformuje m.in. w kampanii reklamowej. Premiera spotu na fanpage’u piwa Redd’s odbyła się 26 kwietnia, a emisja w ogólnopolskich kanałach TV rozpocznie się 5 maja. Nowa kampania reklamowa informować będzie o zmianach, które dotyczą wszystkich wariantów smakowych piw Redd’s: Apple, Cranberry, Grapefruit&Pineapple i Raspberry. Popularne piwo będzie dostępne w nowych opakowaniach, na których uwagę przykuwa litera „R” – symbol marki. Nowoczesnym, dynamicznym projektem etykiet marka chce zachęcić nowych konsumentów do spróbowania Redd`sa. Wprowadzone zmiany z jednej strony są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, z drugiej zaś to kolejna niespodzianka, jaką marka dla nich przygotowała, aby pokazać, że dla swoich fanów chce się nieustannie udoskonalać.

– W nowym spocie kluczowe miejsce odgrywa produkt – mówi Natalia Babczyńska, kierownik marki Redd’s. – W kampanii chcieliśmy podkreślić odmienione piwne receptury, ale i wskazać okazję, podczas której konsumenci sięgają po nasze piwa. Redd’s doda smaku każdemu spotkaniu w towarzystwie przyjaciół – dodaje.

Kampania reklamowa odmienionego piwa Redd`s obejmować będzie także materiały POS, akcje samplingowe oraz outdoor. Dodatkowo marka przygotowała działania dedykowane dla swoich fanów na fanpage’u piwa na Facebooku. Na portalu będzie można m.in. zagrać w wirtualną grę towarzyską oraz zostać degustatorem odmienionych smaków.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja Grey Warszawa, postprodukcją zajęło się studio produkcyjne Orka. Działania digital prowadzi agencja Lubię To. Akcje skierowane bezpośrednio do konsumentów realizuje IQ Marketing. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Planowaniem mediów i ich zakupem zajmuje się dom mediowy MEC. Nowe opakowania Redd’sa zaprojektowała agencja Dragon Rouge.