Paczkomaty® InPost zostały nominowane do nagrody w ramach Engage Awards 2015 w kategorii Socially Devoted. W konkursie biorą udział największe światowe marki, które w poprzednim roku wykazywały się szczególnie zaawansowaną komunikacją z konsumentem w kanale social media.
W gronie tegorocznych nominowanych znalazły się tak uznane firmy, jak: Lego Group, Lamborghini, Amazon czy KLM Royal Dutch Airlines. Jury doceniło aktywność Paczkomatów® InPost w zakresie: „dostosowywania działań do zmieniającego się charakteru obsługi klienta”. Wyróżnienia i nagrody wręczono podczas gali Engage Awards 2015 w Pradze, której towarzyszyły 2-dniowe warsztaty poświęcone marketingowi oraz obsłudze klienta w mediach społecznościowych.
Nagrody Engage Awards zostały wręczone po raz pierwszy w historii. Inicjatywa ma na celu wyróżnienie firm, które w ostatnim roku prezentowały najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w otoczeniu biznesowym i relacjach z klientem. Organizatorem konkursu jest Socialbakers.com – czołowy dostawca narzędzi analitycznych wspomagających działalność marek w social media.
– Jako jedyna marka w Polsce znaleźliśmy się wśród nominowanych do wyjątkowo prestiżowej nagrody. Jest to potwierdzenie, że nie tylko same Paczkomaty® InPost – dzięki swojej innowacyjności i nastawieniu prokonsumenckiemu – spełniają oczekiwania zdecydowanej większości klientów kupujących w Internecie. Oznacza to, że także nasza komunikacja w obszarze nowoczesnych mediów jest wyjątkowo efektywna. Co istotne, wyróżnienie przyznano nam na podstawie obiektywnych kryteriów, jakimi są dane z narzędzi analitycznych Socialbakers.com, analizowane przez grono międzynarodowych ekspertów. Znakomite wskaźniki czasu reakcji oraz ilości zgłoszeń obsłużonych w mediach społecznościowych pozwalają zaliczać nas do grona najlepszych na świecie – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Wręczeniu nominacji do nagrody Engage Awards 2015 towarzyszyły warsztaty poświęcone social media. Prowadzone były one przez doświadczonych specjalistów, którzy wykorzystują media społecznościowe w kontakcie z klientami i partnerami biznesowymi. W szkoleniach i seminariach nie zabrakło przedstawicieli Facebooka oraz ekspertów zatrudnionych w największych światowych markach, takich jak: Disney, TUI, Pepsi, czy Adidas.
Paczkomaty® InPost działają już na 5 kontynentach. W Polsce działa już ponad 1300 Paczkomatów® InPost – sieć w porównaniu z końcem 2014 roku została rozszerzona o 200 lokalizacji. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7. Grupa Integer.pl zamierza kontynuować ekspansję i zainstaluje w 2015 roku łącznie 600 nowych terminali.
Więcej informacji: www.integer.pl oraz www.engage2015.com.
JK