Logo

Marketing MIX

Zaprojektuj identyfikację wizualną otwarcia Pawilonu Józefa Czapskiego w Muzeum Narodowym w Krakowie

W kwietniu 2016 zostanie otwarty Pawilon Józefa Czapskiego w kompleksie zabudowy Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. Muzeum zaprasza do udziału w konkursie na layout materiałów promocyjnych otwarcia Pawilonu. Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać propozycję projektu plakatu.


Nowy oddział Muzeum będzie poświęcony wnukowi twórcy najcenniejszej kolekcji numizmatycznej w Polsce, wybitnemu polskiemu intelektualiście, pisarzowi i malarzowi, krytykowi sztuki – Józefowi Czapskiemu. Na ponad 600 metrach kwadratowych znajdą się m.in.: odtworzony pokoik artysty z Maisons-Laffitte, sala wystaw zmiennych, czytelnia i kawiarnia. Idea budowy nowego pawilonu wystawienniczego, zawierającego m.in. zbiory i pamiątki po Józefie Czapskim, jest związana ze zrealizowanym w 1994 roku testamentem Józefa Czapskiego, który przekazał w nim pośmiertnie Muzeum Narodowemu w Krakowie swoje archiwalia, pamiątki i księgozbiór, a także dokumenty swojej siostry Marii (pisarki) oraz rodziny Czapskich. Pawilon Józefa Czapskiego, choć niepołączony architektonicznie z pozostałymi budynkami Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego, stanowić będzie jego integralną część, doskonale wkomponowaną w kompleksową koncepcję modernizacji tego Oddziału MNK i stanowiącą jego zwieńczenie.

Konkurs na opracowanie layoutu materiałów promocyjnych nowopowstającego obiektu przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów oraz studentów kierunków projektowych. Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać propozycję plakatu, który będzie zapowiedzią całościowej identyfikacji wizualnej wydarzenia. Zwycięzca konkursu zostanie zaproszony do podpisania umowy na wykonanie elementów identyfikacji. Wynagrodzenie za wykonanie umowy wynosi 40 000 zł netto.

Nadesłane projekty oceni komisja konkursowa składająca się z przedstawicieli Muzeum Narodowego w Krakowie, Rady Programowej projektu oraz projektantów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 22 czerwca 2015 roku. Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Projekt dofinansowano z programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego” w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014. 

Więcej informacji 

Brief konkursowy

Źródło: www.stgu.pl

JK