Online Media Group – działająca na całym świecie, wielokrotnie nagradzana agencja performance marketingu przeszła proces rebrandingu zmieniając swoją dotychczasową nazwę na Optimise. Nowa nazwa, logotyp oraz rozszerzona platform technologiczna obowiązuje w naszych oddziałach na całym świecie.
Jak informują przedstawiciele agencji, rebranding jest związany z rozwojem grupy, poszerzaniem kompetencji oraz wprowadzaniem nowych rozwiązań technologicznych.
– Nasze usługi skupiają się wokół czterech strategicznych obszarów – sieci afiliacyjnej, rozwiązań dla marketingu mobile, optymalizacji kanałów dotarcia, oraz generowaniu leadów. Wprowadzamy nowe standardy w performance marketing. Nazwa Optimise sama w sobie mocno podkreśla dzisiejsze trendy w performance marketingu i oczekiwania naszych partnerów. Od początku roku przygotowujemy się do zmian. Jednym z kroków było zatrudnienie Michała Pachnika (Operations Director), którego wiedza i doświadczenie w zakresie technologii i wsparcia sprzedaży, miała dla nas kluczowe znaczenie – wyjaśnia Magdalena Czachowska, Managing Director Optimise.
– Wraz z naszą nową nazwą prezentujemy nowe rozwiązania i szereg dodatkowych możliwości systemowych. Są to zarówno rozwiązania technologiczne, jak i operacyjne, które w znaczącym stopniu pomagają w optymalizowaniu każdej kampanii, aktywności mobile czy programu partnerskiego. Dotyczy to między innymi nowych raportów geolokalizacyjnych i behawioralnych oraz naszego nowego panelu, które właśnie udostępniliśmy. Nasza działalność ukierunkowana jest na realizowanie indywidualnych potrzeb i optymalizowaniu ich na sukces – dodaje Michał Pachnik, Dyrektor Operacyjny Optimise.
Więcej szczegółów na temat Optimise na nowej stronie agencji: www.optimise.pl
JK