Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej po spotkaniach w Gdańsku i Poznaniu zakończyło się 17 września w Katowicach. 40 dostawców gadżetów i upominków reklamowych przygotowało swoją ofertę dla agencji i klientów końcowych. Lokalizacja katowickiego spotkania została przeniesiona do najnowocześniejszej przestrzeni w okolicy, jaką jest otwarte kilka miesięcy temu Międzynarodowe Centrum Kongresowe.
– W tym roku możemy pochwalić się 60% wzrostem ilość uczestników Promo Show, co naturalnie pociągnęło za sobą konieczność poszukiwania nowej przestrzeni. Dodatkowo, program eventu został poszerzony o dwa wydarzenia towarzyszące – szkolenie ze sprzedaży i grawerowania laserowego, również wymagające dodatkowego miejsca. MCK spełnia wszystkie warunki jakich wymagaliśmy, jednocześnie może pochwalić się doskonałym standardem obiektu konferencyjnego – mówi Monika Opałka z OOH magazine.
Cykl eventów został przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy. To nie tylko doskonała okazja, by zapoznać się z aktualną ofertą producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych, ale także możliwość uczestnictwa w prestiżowych szkoleniach sprzedażowych. Podczas spotkań Promo Show trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą bezpłatne szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego. Na agencje reklamowe czeka także szkolenie ze znakowania artykułów promocyjnych.
[galeria=”1″]
Zobacz listę wystawców z Katowic TUTAJ