Logo

Marketing MIX

Wielki finał Loteriady 2015 z UNIQUE ONE

27 września odbędzie się wielki finał 7 edycji Loteriady Totalizatora Sportowego. Za organizację loterii odpowiadała Agencja UNIQUE ONE.

W wakacyjnej Loteriadzie, która trwała od 1 lipca do 31 sierpnia br. wzięły udział miliony Polaków. Warunkiem uczestnictwa w loterii było zagranie za minimum 7 złotych w dowolną grę z portfela Totalizatora Sportowego, w tym Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Multi Multi Plus, Keno, Kaskada, Zdrapki, Ekstra Pensja. Następnie należało zarejestrować kod z kuponu na stronie www.loteriada.pl lub wysłać go SMS-em.

W ciągu dwóch miesięcy Loteriady codziennie odbywało się losowanie tabletów Lenovo 7. Ponadto 12 zwycięzców wylosowało 12 samochodów MINI, w tym 3 kolorowe MINI ONE: we fioletowym kolorze Multi Multi, w jasnozielonym kolorze Ekstra Pensji oraz w zielonym kolorze Kaskady. Uroczyste wręczenie nagród głównych odbędzie się podczas Wielkiej Warszawskiej w niedzielę 27 września na torze wyścigów konnych na Służewcu, na które oczywiście zapraszamy wszystkich chętnych.

– Loteriada Totalizatora Sportowego jest jedną z największych loterii w Polsce. Jak co roku spotkała się z ogromnym zainteresowaniem Polaków. Zanotowaliśmy ponad 18 milionów zgłoszeń. Atrakcyjność Loteriady dla graczy jest jak co roku bardzo wysoka , dlatego wraz z całym zespołem UNIQUE ONE prowadzącym ten wymagający projekt cieszymy się, że mogliśmy go przygotować i zrealizować – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w UNIQUE ONE.

Loteria wspierana była kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowano m.in. spot telewizyjny oraz radiowy, materiały BTL oraz działania on-line (display i www w tym dedykowaną stronę mobilną).

Agencja UNIQUE ONE posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji gier losowych o zasięgu ogólnopolskim. Wcześniej przygotowała i zrealizowała loterie między innymi dla firm L’Oreal, Nestlé Polska, Lotos czy Makro Cash&Carry. 

JK