Z początkiem października największa sieć klubów fitness w Polsce, JATOMI Fitness, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową, której motywem przewodnim jest nowy slogan brandu „Your body. Your choice.”
Kampania ma zwrócić uwagę na to, że nasz wygląd zależy wyłącznie od nas samych: to my decydujemy o stylu swojego życia i to my możemy dokonać zmian. Kluby Jatomi są dla wszystkich, którzy są gotowi na wprowadzenie do swojego życia tych zmian, czyli rozpoczęcia treningów na siłowni i ćwiczeń fitness oraz dopasowanej do potrzeb diety.
Kreacja przedstawia wybór między frytkami, będącymi tu metaforą niezdrowego, szybkiego stylu życia oraz wyglądem wysportowanej, atrakcyjnej kobiety. Konfrontacja tych przeciwieństw ma pomóc w dokonaniu tego wyboru. Autorem kreacji jest zespół marketingu Jatomi Fitness.
Kampania reklamowa obejmie spoty w Radiu Eska w 20 lokalnych rozgłośniach w terminie od 5 do 25 października; billboardy w największych miastach Polski, banery na przystankach i pojazdach komunikacji miejskiej (autobusy i tramwaje). Dodatkowym wsparciem kampanii będą aktywności online: intensywne działania w social media oraz reklama na portalach internetowych.
Za zakup mediów OOH odpowiedzialna jest firma Codemedia.
JK