Logo

Marketing MIX

Jesienna kampania marki Big-Active

Wraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, a także media społecznościowe oraz promocje w punktach sprzedaży.

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z jesienną odsłoną kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil”. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie pojawią się w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat) oraz TVN, a także w kanałach tematycznych każdej ze stacji. Ponadto, działania komunikacyjne będą wspierane w social media oraz poprzez promocje in-store.

– Tegorocznej jesieni skupiamy się na komunikacji herbat zielonych oraz czarnych aromatyzowanych z oferty Big-Active. Zależy nam na wzroście świadomości konsumentów w zakresie tych segmentów rynku. Warto podkreślić, iż dzięki dotychczasowym inwestycjom Big-Active jest najbardziej widoczną marką w mediach spośród konkurencyjnych herbat[1]. Jesteśmy przekonani, że nasza jesienna kampania wpłynie na jeszcze lepsze wyniki Big-Active w każdym z segmentów – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active.

Kampania rozpoczęła się 5 października br. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Za działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego odpowiedzialna jest agencja BrandLab.

[1] Źródło: AGB Nielsen; Share-of-Voice styczeń-sierpień 2015 r.; Grupa docelowa: All 16-49

JK