„Made in Poland. Gwarancja Jakości” pod takim hasłem Lowe Warsaw i Lowe Media przygotowało kampanię promującą polską gospodarkę za granicą.
Kampania informacyjno-promocyjna powstała w ramach projektu Ministerstwa Gospodarki „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”. Jej głównym celem jest zaprezentowanie Polski na arenie międzynarodowej jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera w biznesie, otwartego na nowe kontakty, wyzwania i innowacje. Propozycja konsorcjum Lowe Warsaw i Lowe Media pokonała pięć innych ofert, które zgłoszono do przetargu.
Kampania obejmuje: Niemcy, Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz Brazylię.
W Brazylii, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich kampania obejmuje telewizję i opiera się na emisji trzydziestosekundowych spotów TV przygotowanych na potrzeby każdego z krajów. W Chinach prowadzona jest w prasie oraz na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych. Konsorcjum Lowe Warsaw i Lowe Media było odpowiedzialne za stworzenie wszystkich materiałów, zaplanowanie kampanii i zakup mediów.
– Nasz film mówi o gwarancji jakości, którą daje zagranicznym przedsiębiorcom biznes robiony z polskimi firmami. Kontynuując platformę „Made in Poland”, podkreśliliśmy, że Polacy są świetnymi i rzetelnymi partnerami dla biznesmanów z całego świata (o czym świadczy najszybszy wzrost gospodarki polskiej na europejskim tle). Pokazaliśmy najwyższą jakość polskich produktów i profesjonalizm naszych przedsiębiorców. Dobraliśmy bohaterów i sceny tak, aby najlepiej trafić z przekazem w oczekiwania zagranicznych odbiorców. Liczymy, że kampania „Made in Poland. Gwarancja Jakości”, zrealizowana na zlecenie Ministerstwa Gospodarki, wzmocni zainteresowanie polską przedsiębiorczością, zaowocuje wieloma nowymi kontraktami i międzynarodową współpracą polskich firm z zagranicznymi inwestorami – wyjaśnia Marcin Nowak, Dyrektor Kreatywny z Lowe Warsaw.
Kampania ozpoczęła się we wrześniu i zakończy się pod koniec października br.
JK