Logo

Event MIX

Estancia Group dla Leo Burnett

Estancia Group zorganizowała 80. urodziny międzynarodowej agencji reklamowej Leo Burnett pod hasłem Leonowy Sad.

Leo Burnett świętował to wydarzenie w czterech etapach. Począwszy od dnia urodzin w sierpniu, kiedy to w biurze pojawiły się młode sadzonki jabłoni z „kreatywnym przesłaniem”, poprzez pierwszą imprezę letnią „Otwarcie Leonowego Sadu”, która odbyła się 28 sierpnia i miała charakter pikniku rodzinnego (wzięło w nim udział 150 osób, pracownicy z rodzinami), „Zbiory” w dniu 9 października dla 100 osób, pracowników agencji, kolejna, na której zostały posadzone drzewka, oraz grudniowy finał akcji – produkcja leonowego cydru, takie prezenty trafiły do rąk pracowników, klientów i kooperantów.

[galeria=”1″]

Na miejsce eventu wybrany został sad jabłoniowy w Lesznowoli k. Grójca. Inspiracją do eventu w sadzie był sam Leo Burnett, który w 1935 w Chicago, zaraz po Wielkim Kryzysie wystartował z pomysłem założenia agencji reklamowej z ośmioma pracownikami i jednym klientem, mając ołówek w ręku i jabłko dla każdego. Dziś wiadomo, że odniósł sukces.
Zadaniem Estancia Group było przystosowanie nieco dzikiego i zapomnianego miejsca na potrzeby dwóch dużych wydarzeń. Agencja rozpoczęła od prac porządkowych, poprzez koszenie, równanie i utwardzenie terenu, sadzenie roślin, rozłożenie trawy z rolki. Następnie przygotowano namiot z drewnianym tarasem oraz zaplecze gastronomiczne i sanitarne. W tę scenerię wkomponowane zostały ekologiczne meble z palet, leżaki, hamaki, koce, girlandy z lampkami i duże ilości leonowych jabłek.
Poza eko-aranżacją przestrzeni zadaniem agencji było przygotowanie całości wydarzenia, od pomysłu i scenariusza poprzez branding, gadżety i prezenty (m.in. własnoręcznie robione musy jabłkowe oraz brendowane jabłka), przygotowanie i logistyka eventu, atrakcje dla najmłodszych (strefa kreatywna z galerią oraz gra wiejska), przygotowanie konkursów dla dorosłych, wycieczki traktorem po sadzie, animacje, prowadzący, catering tematyczny, obsługa barów, technika, światło, dźwięk, transporty i logistyka gości. Po stronie agencji była również organizacja produkcji cydru.

Źródło: MeetingPlanner.pl

 

JK