Agencja endorfina events odpowiadała za przygotowanie stoiska oraz logistykę form obecności marki Samsung podczas IX Konferencji Sprzedażowej Play, która odbyła się w centrum konferencyjnym Double Tree by Hilton w Warszawie. Strefa Samsung Electronics Polska nawiązywała wystrojem do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Rio.
Konferencja Play to wydarzenie branży telekomunikacyjnej, przyciągające co roku ponad tysiąc osób. W ramach spotkania odbywają się premiery najnowszych produktów z branży. Samsung, platynowy sponsor wydarzenia oraz Globalny Partner Igrzysk Olimpijskich w Rio stworzył, przy wsparciu endorfina events, przestrzeń z atrakcjami gotową na przyjęcie ponad 1200 gości. Uroczyste otwarcie Strefy uświetnili tancerze samby, prezentujący flagowe produkty firmy, zapłonął również symboliczny znicz olimpijski.
Jedną z głównych atrakcji w strefie były wzbogacone o pokazy multimedialne prezentacje sceniczne. Skecz o kobietach i technologii ze stand up‘erem Wojtkiem Tremiszewskim w roli prowadzącego, miał na celu uhonorować trwający Dzień Kobiet. W skeczu gościnnie i wirtualnie wystąpiły Sonia Bohosiewicz i Ewa Błachnio.
Aranżacja stanowiska nawiązywała do architektury i estetyki stadionu sportowego. W obrębie multimedialnego boiska uczestnicy mieli okazję zapoznać się z udostępnionymi produktami marki Samsung. Ekspozycja wzbogacona była o wyświetlaną na towarzyszącym produktowi ekranie prezentację funkcji urządzenia m.in. tworzących wirtualną rzeczywistość okularów Gear VR2. Podczas imprezy obyła się również polska prapremiera najnowszego Samsunga Glaxy S7.
Również w obrębie strefy przygotowano dla uczestników konferencji możliwość samodzielnego testowania najnowszych produktów Samsunga, poprzez gry i zabawy związane z nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi. Specjalnie na potrzeby konferencji stworzona została aplikacja, umożliwiająca uczestnikom rywalizację sportową. Sparowane Galaxy S7 spełniały funkcję joysticków. Wyniki klasyfikacji wyświetlane były na ekranie zawieszonym w strefie, oraz aktualizowane w czasie rzeczywistym online.
W strefie obecny był artysta grafik, który na tablecie rysował komiksy z gośćmi w rolach głównych oraz DJ miksujący brazylijskie rytmy przy pomocy sparowanych telefonu i smartwatcha. Na zaaranżowanej bieżni uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w Quizie Sportowym, zawierającym także zagadki dotyczące prezentowanych produktów.
endorfina events odpowiadała również za kreację ulokowanej poza strefą Cafe Rio by Samsung kawiarni, utrzymanej w brazylijskim stylu.
[galeria=”1″]
Źródło: MeetingPlanner.pl
JK